העדכונים של עכשיו
כאמור, בבסיס מדובר באותה i30 מוכרת – מהשרידים האחרונים ל"משפחת דגמי i" של היצרנית אשר יועדו בעיקר לאירופה. כיום רק שלושה דגמים נשארו בשיווק תחת סדרה זו – i10 בסגמנט המיני, i20 בסגמנט הסופרמיני ו-i30 המשפחתית. לפי יונדאי היקף המכירות של דגמים אלה מצדיק את המשך הפעילות שלה בתחום, ובהתחשב במתחרות הרבות שעוזבות את הסגמנטים הללו להישאר האחרונה שעומדת זו גם סוג של אסטרטגיה.בכל מקרה, העדכונים שעברה כעת יונדאי i30 קלים למדי ועיקרם עדכון להופעה החיצונית, בעיקר מלפנים. יונדאי i30 המחודשת זוכה לסבכה מעודכנת, פגוש חדשת ויחידות תאורה חדשות – הכל מייצר מופע דינאמי וספורטיבי יותר, במיוחד ברמת גימור 'N-ליין' שמוסיפה לא מעט לאיפור הספורטיבי.
הדגם מוצע כיום עם לא פחות מ-12 צבעי מרכב שונים, מתוכם שבעה חדשים והוצגעו כעת במסגרת מתיחת הפנים. הצבעים הם: שחור 'תהום', אפור 'אלקטרוני', אדום 'אולטימטיבי', כתום 'צדק' (כוכב הלכת), כחול 'מטה', ירוק 'קפריסין' וכחול 'הפלגה'.
בסביבת הנהג עדכונים קלים למדי כמו דיפונים בצבעים חדשים, קונסולה מרכזית בין המושבים בגימור שחור מבריק ועוד. בנוסף ניתן לבחור מבין ארבעה ריפודים שונים למושבים מסוג בד או עור הכוללים צבעים ודפוסים שונים. ביונדאי מדווחים גם על תאורה עשירה יותר בסביבת הנהג והנוסעים, שדרוג מערך חיישני החניה ועוד.
מול הנהג ישנו לוח מחוונים מעודכן הכולל מסך 4.2 אינץ' חדש כסטנדרט, שלושה שקעי USB-C חדשים מלפנים ומאחור, לוח מחוונים מוקרן ומעודכן בגודל 10.25 אינץ' (אופציה), עדכונים מהאוויר (OTA) למערך המפות ועוד.
בתחום הבטיחות תוצע מעתה ה-i30 החדשה כסטנדרט עם מערכת בלימה אוטונומית כולל סיוע בהתחמקות, סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, התרעה חכמה על מהירות מותרת, התראה חכמה על פתיחת דלת מאחור ועוד.
היצע המנועים ללא שינוי וכולל את מנועי ה-1.0 ל' וה-1.5 ל' המוכרים עם תיבה ידנית או רובוטית דו-מצמדית. ביונדאי מציינים כי כעת כל הגרסאות יוצעו כסטנדרט עם מערכת היברידית-מתונה 48V.