דגם, גרסאות
מוסטנג הנוכחית מבוססת על אותה רצפת הנעה אחורית (D2C) ששירתה גם את קודמתה (2015), מקורה בדור החמישי (מ-2005), וזו עברה לקראת הצגת הדגם החדש שינויים רבים.הגרסה שתשווק כאן בשלב זה היא GT – וזו מצוידת כיאה למכונית שרירים אמריקנית במנוע אטמוספרי V8 שנפחו 5.0 ליטר הנקרא 'קויוט' (Coyote) שהוצג ב-2010. התפוקה נכבדה, והסל"ד הגבוה בו היא מושגת מכוון את הנהיגה למחוזות ההם: 480 כ"ס ב-7,150 סל"ד ו-57.3 קג"מ ב-4,900 סל"ד. לתיבה האוטומטית עשרה הילוכים, ההנעה אחורית ולרכב דיפרנציאל אחורי מוגבל-החלקה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש לפי פרסומים זרים הוא 4.9 שניות והמהירות המרבית 250 קמ"ש.
אורך בסיס הגלגלים של הרכב הוא 271.8 ס"מ, אורכו 481 ס"מ, רוחבו 192 ס"מ וגובהו 140 ס"מ. נפח תא המטען 382 ליטרים ומשקל הרכב 1740 ק"ג.
מוסטנג מוצעת בארה"ב גם עם תיבה ידנית 6 הילוכים (שלא תגיע), בגרסת טורבו-בנזין 2.3 ליטר 4 צילינדרים עם 315 כ"ס וגם במרכב פתוח (שכן, בהמשך).
אבזור, מחירים
פורד מוסטנג מוצעת בארבע רמות אבזור ובמפרט הבטיחות בכולן, בין השאר, בלימה אוטונומית, תיקון סטיה, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.מחירה ב'פרמיום' הוא 425,000 שקלים, ובמפרט האבזור: תאורת לד, חישוקי "19, מפתח חכם, צג "13.2 ומחוונים מוקרנים, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים שיש להם אוורור, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע של B&O, ריפוד עור. מחירה ברמת האבזור 'נייט פוני' הוא 440,000 שקלים, וזה כולל בעיקר פריטי עיצוב ספורטיביים וגימור שחור לחישוקים וחלקים נוספים.
ברמת האבזור 'נייט פוני פלוס' העולה 475,000 שקלים מפרט טכני משופר, הכולל בלמי ברמבו עם קליפרים כחולים, מייצבים עבים יותר ודיפרנציאל מוגבל החלקה ביחס קצר יותר. בנוסף, מערכת פליטה מתקדמת יותר עם 4 יציאות ליצירת צליל ספורטיבי יותר וגם לתפוקה מעט גדולה יותר: 486 כ"ס ו-58 קג"מ.
רמת האבזור המתהדרת בשם המאוד ארוך ומחייב "Over The Top Racing Stripe" מביאה את מחיר הרכב ל-485,000 שקלים, ובמפרט: חישוקי "20, קליפרים אדומים, פריטי עיצוב ספורטיביים אף יותר – והכי חשוב: מדבקה אורכית בצורת פסים (ניתנת לבחירה) הנמתחת ממכסה המנוע דרך הגג ועד לאחורי הרכב.