עם הצגת הדור החדש כי C3 יוצע בשתי גרסאות חשמליות – טווח קצר עם כ-200 ק"מ וטווח ארוך יותר עם כ-320 ק"מ. כעת מצטרפות למבחר שתי יחידות הנעה לוגמות בנזין.
חוזרת לשתות
שתי הגרסאות החדשות יעשו שימוש במנוע הטורבו-בנזין המוכר של היצרנית בנפח 1.2 ל' (3 ציל') שעבר לאחרונה סדרה ארוכה של שינויים ועדכונים. בגרסת הבנזין ההספק יעמוד על 100 כ"ס והתיבה ידנית עם 6 הילוכים. בסיטרואן מציינים כי התיבה היא חדשה לגמרי וכי למנוע רצועת תזמון, להבדיל מגרסאות מוקדמות של המנוע אשר עשו שימוש ברצועה.הגרסה השניה היא ההיברידית-מתונה (48V) החדשה של סטלנטיס. זו משלבת בין מנוע הבנזין למנוע חשמלי קטן (28 כ"ס, 5.6 קג"מ) משולב בתוך תיבת ההילוכים החדשה של היצרנית – רובוטית דו-מצמדית עם שישה הילוכים. ההספק הכולל עומד על 100 כ"ס והמומנט על 20.9 קג"מ, כאשר בתאוצה חזקה המנוע החשמלי יוכל להוסיף עד 12 כ"ס לפרקי זמן קצרים.
לפי סיטרואן, ועל אף שמדובר במערכת היברידית-מתונה, ה-C3 החדש יוכל לנוע גם באמצעות המנוע החשמלי בלבד. ביצרנית מוסיפים כי ניתן לכסות עד כ-50% מהתנועה העירונית מבלי להפעיל את מנוע הבנזין.
הפרטים בקצרה
נזכיר, מידותיו של C3 החדש מציבות אותו בצד הצנוע של הסגמט לצד כלים כמו יונדאי וניו. אורכו 401 ס"מ, רוחבו 176 ס"מ, גובהו 157 ס"מ ותא המטען מציע נפח של 310 ל'. למעט הגובה מדובר בנתונים קרובים ל-C3 היוצאת. למרות זאת, בסיטרואן מדווחים על שיפור ניכר במרחב הפנים לנוסעים לצד שיפור בנוחות כניסה/יציאה וראות משופרת.סביבת הנהג משלבת מסך מולטימדיה בגודל של עד 10.25 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי קטן וכאופציה ישנה גם תצוגה עילית. יש קישוריות לאנדרואיד ואפל ובהתאם לרמת הגימור גם מעמד מובנה לטלפון הנייד.
הדגם יוצע עם מערך ה"כריות ההידראוליות" של היצרנית המבטיח נוחות נסיעה משופרת ביחס למערך בולמים רגיל. במקום בולמים "רגילים" למערך המדובר יש מעצורים (Bump stops) הכוללים קפיצים במקום כריות גומי קשות. בנוסף, C3 יוצע עם מושבי "נוחות" בעלי מספר שכבות ספוג שונות ועוד אלמנטים השייכים ל"פילוסופיית הנוחות" של היצרנית.