כדרכה של טסלה, היצרנית לא ממש מפרסמת פרטים של ממש על השינויים שנעשו מתחת לפח אך את התוצאות היא הסכימה לחלוק עם הקהל, ותודה באמת.
גרסת הטווח הארוך החדשה מוצעת עם הנעה אחורית בלבד, זו מצטרפת לגרסת הטווח הארוך כפולת ההנעה. עם זאת, בזכות משקל מעט נמוך (1,959 ק"ג, 20 ק"ג פחות) ויעילות גבוהה יותר הנובעת משימוש במנוע יחיד גרסה זו מציעה טווח מירבי של כ-600 ק"מ, זאת לעומת 533 ק"מ "בלבד" בגרסת ההנעה הכפולה. עם חישוקי 20 אינץ' האופציונלים הטווח יורד ל-565 ק"מ.
מדובר בשיפור ניכר בנתון הטווח, הן ביחס לגרסת הטווח הארוך כפולת ההנעה והן ביחס לגרסת ההנעה האחורית המוכרת ומציעה טווח מירבי של עד 455 ק"מ. עוד נציין כי לגרסה זו הספק טעינה מירבי גבוה יותר – עד 250 ק"ו במקום 170 ק"ו מירביים לגרסת ההנעה האחורית הסטנדרטית.
למרות תוספת משקל קלה של כ-50 ק"ג ביחס לגרסת ההנעה האחורית המוכרת גם הביצועים שופרו. הגרסה החדשה תאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות בלבד, שיפור של שניה ביחס לגרסת ההנעה האחורית הסטנדרטית. נזכיר, גרסת ההנעה הכפולה זקוקה ל-5 שניות בלבד. כאמור, בטסלה לא מפרטים אך סביר שלגרסה זו מנוע חשמלי חזק יותר מאשר לגרסה המוכרת.
בשלב זה טסלה משווקת את הגרסה החדשה ארוכת הטווח בגרמניה ושווקים נבחרים נוספים באירופה. בטסלה לא ציינו אם זו תגיע לשווקים נוספים וביניהם גם לישראל, אך סביר שזו תרחיב את השיווק בהמשך.