חשמל באוויר
בדומה לגרסת הקופה (גראן קבריו), גם הגרסה החשמלית של גראן קבריו מכונה 'פולג'רה'. עיצובה החיצוני כמעט וזהה לזה של גרסת הבנזין ורק שורה קטנה של רמזים יעידו כי מדובר בגרסה שלא שורפת בנזין. כמוהה, גם לגרסה החשמלית גג בד רך מתקפל אשר מסוגל להיסגר/להיפתח בכ-14 שניות בלבד, גם בנסיעה במהירות של עד 50 קמ"ש.עיקר השינויים הם מתחת לפח, כמובן. יחידת ההנעה מוכרת הגרסה החשמלית של גראן טוריסמו. יחידה זו משלבת בין שלושה מנועים חשמליים (שניים מאחור) להספק כולל של 761 כ"ס. במצב 'בוסט' רגעי ההספק המירבי מגיע עד 829 כ"ס. נתון המומנט מפלצתי ממש: 137.6 קג"מ אימתניים. ההנעה, כמובן, כפולה.
הביצועים מהממים בהתאם: 2.8 שניות בלבד ל-100 קמ"ש, שיפור של 0.8 שניות מגרסת הבנזין, וזאת למרת שהחשמלית רושמת משקל של 2.34 טון! ל-200 קמ"ש היא תגיע ב-9.1 שניות בלבד, והיא מסוגלת למהירות מירבית של עד 290 קמ"ש. לגרסת הבנזין לוקח הרבה יותר זמן להגיע ל-200 קמ"ש (12.2 שניות) אך היא רושמת מהירות מירבית גבוהה יותר עם 316 קמ"ש מירביים.
את האנרגיה לכל העסק הזה תספק סוללת 92.5 קוט"ש ברוטו, 83 קוט"ש נטו. זו מבטיחה טווח נסיעה של 419 ק"מ עד 447 ק"מ בהתאם לרמת הגימור והחישוקים. הספק הטעינה המהירה עומד על 50 ק"ו בלבד בעמדה במתח 400V, אולם עמדה במתח 800V תאפשר הספק גבוה בהרבה: עד 270 ק"ו., זה מבטיח טעינה מ-20-80% בכ-5 דק' בלבד.