אופל קומבו זהה בפועל לסיטרואן ברלינגו כמו-גם לפיאט דובלו ופיג'ו פרטנר משל סטלנטיס, גם לטויוטה סיטי. הדגם הנוכחי הוצג ב-2018, וקומבו המחודש הוא ראשון בישראל מבין הדגמים האחרים שכולם עברו אותה מסכת שינויים.
מה שכן השתנה
השינויים החיצוניים בולטים בעיקר בגלל החזית העכשווית של אופל שהיא מודגשת במיוחד. מלפנים תאורת לד מטריקס חדשה עם חתימת האור הנוכחית של אופל, ובתחתית פגוש חדש. בנוסף, עיצוב חדש לחיפויי הגלגלים או לחישוקים הקלים ברמת האבזור הגבוהה.בסביבת הנהג צג "10 חדש (מחליף "8) כולל כעת ממשקי קישור אלחוטיים, לוח מחוונים מוקרנים, בורר הילוכים חדש, בלם חנייה בתפעול חשמלי, הגה שונה.
מה שלא השתנה
קומבו, כמקודם וכמו שאר הדגמים הקרובים לו, עם שני בסיסי-גלגלים ואורך-מרכב: 278 ס"מ ו-440 ס"מ, 290 ס"מ ו-475 ס"מ; הגרסה הארוכה מוצעת עם שבעה מושבים.יחידת ההנעה ללא שינוי: טורבו-דיזל 1.5 ליטר המייצר 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ ב-1750 סל"ד, תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.
מה שיש
כמו לפני חידוש הדגם, הגרסה הקצרה מוצעת ברמת האבזור 'אדישן פלוס' העולה 175,000 שקלים, ובזו בין השאר מפתח חכם, פתיחה נפרדת לחלון בדלת תא המטען, בקרת אקלים מפוצלת. במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים.הגרסה הארוכה מוצעת ברמת האבזור 'אלגנס פלוס', מחירה 190,000 שקלים וזו כוללת בנוסף ל-2 מקומות גם חישוקים קלים "16, ניטור שטחים מתים.