הדור החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה אשר מקורה באלפא רומיאו. עיצובה החיצוני של גראן קבריו זהה לזה של גרסת הקופה – זה אומר עיצוב קלאסי למדי המווה אבולוציה זהירה לזה של הדור היוצא – למעט השינויים המתבקשים באזור הגג. במקרה של גראן קבריו מדובר בגג בד-רך מתקפל המסוגל להיפתח/להיסגר ב-14 שניות בלבד.
עוד מציינים במזראטי כי כאשר הגג סגור הוא יציע רמה גבוהה של בידוד רעשים והפרדה טובה מן הטמפרטורה בסביבה. את הגג ניתן לפתוח/לסגור עד למהירות של 50 קמ״ש. נפח תא המטען עומד על 171 ל׳ בלבד כאשר הגג סגור. במצב הפתוח נותרים 121 ל׳ בלבד של נפח הטענה.
מה שיש, מחיר
לפחות בשלב זה מזראטי ישראל מציעה את גראן קבריו בגרסת ׳טרופאו׳ בלבד. זה אומר שימוש במנוע ה-V6 בנפח 3.0 ל׳ המוכר של היצרנית – כאן זה אומר 550 כ״ס ו-66.2 קג״מ. ההנעה כפולה, התיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים והביצועים בהתאם: 3.6 שניות בלבד ל-100 קמ״ש. לצד המנוע, טרופאו זוכה למערך מתלים משודרג, דיף מוגבל החלקה מאחור ועוד.רשימת האבזור כוללת כסטנדרט: ריפוד עור למושבים הכוללים גם כוונון חשמלי, חימום ואוורור, דיפונים מסיבי פחמן, מערכת שמע עם 12 רמקולים, מסך 12.3 אינץ׳ למערך המולטימדיה, לוח מחוונים מוקרן ועוד.
מחירה נקבע על 2,050,000 שקלים, כ-300,000 שקלים יותר ממחירה של גרסת הקופה בעלת המנוע הזהה.