יונדאי איוניק 5 N מחזיק בשיא ההקפה המהירה בנורבורגרינג לרכב פנאי חשמלי: 7:45:49 דקות.
מפרט
בסיס הגלגלים, 300 ס"מ, כמו באיוניק 5 המוכר – שאר הממדים לא: הרכב ארוך ב-8 ס"מ ל-471.5 ס"מ, רחב ב-5 ס"מ ל-194 ס"מ, מפשקי הסרנים הוגדל ב-3 ס"מ לפנים ו-2.5 ס"מ מאחור והוא נמוך ב-2 ס"מ ל-158.5 ס"מ.התפוקה המרבית הרציפה שמייצרים 2 המנועים היא 609 כ"ס ו-75.4 קג"מ ב-21,000 סל"ד, התפוקה המרבית בדחף ('בוסט') היא 650 כ"ס, 78.5 קג"מ. לרכב תיבה המדמה שילוב אוטומטי וידני של 8 הילוכים בתיבה דו-מצמדית וההנעה כמובן כפולה.
איוניק 5 N מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות ובדחף ב-3.4 שניות; המהירות המרבית, 260 קמ"ש, זהה בשני המצבים.
ל-N סוללה של 84 קוט"ש לטווח מוצהר של 448 ק"מ (ברגיל המשווק כאן 72.6 קוט"ש ל-430 ק"מ; כעת גם בדגם המחודש). הספק הטעינה המרבי הוא 240 קילוואט הודות למתח מערכת של 800 וולט.
תפריט
לשמירה על רמת ביצועים קבועה, יונדאי הטמיעה ברכב מערכת קירור ייעודית, עם שטח מוגדל ומצנן שמן משופר. בהקשר הדינמי, נוספה מערכת בלימה רגנרטיבית מוכוונת-מסלול, להאטה של 0.6g, ומצב ESC Sport להתאמה מרבית לכניסה חדה יותר לפנייה. כמו כן מורכב ב-N 5 גם דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה.להקשחת השלדה נוספו 42 נקודות ריתוך ולחיזוק המרכב נוספו 2.1 מטרים חומרי הדבקה. תתי השלדה מלפנים ומאחור ותושבות המנוע והסוללה חוזקו. כאמור, מפשקי הסרנים הורחבו ומערכת המתלים כוילה מחדש (שתי זרועות תחתונות מחליפות משולש יחיד) הבולמים אדפטיביים והקפיצים קשיחים יותר. מערכת ההיגוי ייעודית – 2.3 סיבובים מנעילה לנעילה, (2.7 באיוניק הרגיל) – המנוע החשמלי ממוקם על מסרק ההגה (ולא במוט), לשיפור ההיזון החוזר, למהלך קצר יותר ולמהירות תגובה גבוהה יותר.
במערכת הבלימה דיסקים 400 מ"מ מלפנים עם קליפרים מונובלוק עם 4 בוכנות ו־360 מ"מ מאחור, והצמיגים כנדרש: פירלי P-זירו, 275/35-21.
בהשוואה לאיוניק 5 הרגיל, העיצוב החיצוני של N 5 אגרסיבי בהרבה, עם מרכיבים אווירודינמיים בולטים, ובתוך הרכב בולטים מושבי ספורט ייעודיים. בנוסף, האבזור בפנים עשיר יותר, כולל פריטים קוסמטיים, פקדים ותצוגה רלוונטיים.