הנה משהו שאולי לא הייתם מודעים אליו; ה-24 ביוני הוא 'יום הנהגת הבינלאומי', שמצוין על ידי הוועד המנהל את תחרות מכונית השנה העולמית. לציון יום זה, פורסם מחקר שמגלה כיצד נשים מרגישות בכביש, ממה הן חוששות וכיצד הן נוהגות מאחורי גלגל ההגה. המחקר בוצע ב-20 במאי ומקיף 20 מדינות באירופה ו-1,485 נשים שהשיבו לשאלון. 

מפילוח הנתונים, עולה כי הבעיה הגדולה ביותר לפי ציבור הנהגות הוא זעם בכבישים (Road rage) עם 80%, וכי 69% מרגישות מדי יום בכביש כי התופעה מתעצמת בשנים האחרונות. נתונים אלו גם מתיישבים עם החששות הגדולים ביותר של הנהגות בכביש, שכן 22% מודאגות מנהגים אגרסיביים - הנתון הגבוה ביותר.

פחד מפני תאונות, מהווה רק 20% כמו גם חשש מפני שדה ראיה לקוי. בהמשך, עולה כי קיים פחד (לפחות עבור תושבות אירופה) מפני החלקה בכביש (13%), התנגשות עם בעלי חיים 9%. רק 16% טענו שאינן מפחדות מדבר.  

כאשר נשאלו כיצד יש להעניש נהגים בריונים, נמסר כי קנסות מוגדלים הוא הפתרון היעיל ביותר - 45% מקרב המצביעות במחקר. טיפול פסיכולוגי גם הוא נחשב בעיניהן למשהו שכדאי ליישמו (27%), ו-20% מעריכות שכדאי להקדיש זמן רב יותר לתוכניות נהיגה ואימונים. רק 6%, חושבות שקמפיינים ופרסומות מסייעים במניעת תופעות קשות בכביש.