יצוין כי S3 חזקה משמעותית מ-A3 ומכוילת להצטיינות דינמית, אך אינה החזקה במבחר; תואר זה שייך ל-RS3 שאף היא חודשה, והכרזה על כך יצאה ממש לאחרונה.
שינויים בגדול ובקטן
מנוע הטורבו-בנזין 2.0 ליטר שודרג, והתפוקה שלו היא 333 כ"ס ו-42.8 קג"מ. התיבה כמקודם היא דו-מצמדית עם 7 הילוכים וההנעה כפולה, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 4.7 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש; לפני החידוש, התפוקה הייתה 310 כ"ס ו-40.8 קג"מ, מ-0 ל-100 ב-4.8 שניות.במסגרת חידוש הדגם, התיבה שודרגה לתגובה ולפעולה מהירות יותר, ומערכת ההנעה הכפולה משגרת יותר כוח לאחור במצב הניהוג הספורטיבי (וכמו ב-RS). בנוסף, ב-S3 בולמים נשלטים אלקטרונית (אופציה עד כה), הרכב מונמך ב-1.5 ס"מ ביחס ל-A3, יש לו דיפרנציאל מוגבל החלקה, קליפרים שחורים, צמיגים 225/40-18.
השינויים החיצוניים דומים לאלה שנעשו ב-A3 המחודש, וכוללים סבכה, יחידות תאורה ופגושים מחודשים, וכאן נוספים כמובן פריטים בעיצוב ספורטיבי מתבקש.
בסביבת הנהג עודכנה מערכת השליטה במולטימדיה שנותרה עם מסך "10,1, ועל ההאזנה מערכת שמע של סונוס עם 15 רמקולים.
באבזור, בין השאר, גג זכוכית, מפתח חכם, מושבי ספורט קדמיים בתפעול חשמלי, בקרת אקלים תלת-אזורית, דיפון מהודר וריפוד משולב עור; במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.
אודי S3 מוצעת הן בהאצ'בק והן בסדאן והמחירים הם 420,000 ו-424,000 שקלים בהתאמה.