"אנחנו מחסלים חמישה דגמים", הוא אומר. "אף לא אחד מהם, הוא רכב שהצלחנו להרוויח ממנו כסף ולכן אנחנו מחליפים אותם ברכבים חדשים לגמרי, על פלטפורמה מעודכנת".
רשימת הדגמים לא צריכה להפתיע את מי שעוקב אחר פעילות המותג בשנים האחרונות: כל סדרת ה-XF תבוטל, מכונית הספורט F טייפ, ה-E פייס ואחד מחלוצי הרכבים החשמליים בסגמנט הפרמיום, יגואר I פייס. כל אלו, יפנו את דרכם לרכב פנאי חשמלי חדש, יחד עם שניים נוספים שיורכבו על רצפה המוקדשת להנעה חשמלית, ה-JEA.
היקף המכירות של יגואר מסתכם באחוזים בודדים מכלל המסירות של יגואר-לנד רובר, שכיום מצליח לרשום הישגים טובים בסיועם של רכבי לנד רובר בלבד: ריינג' רובר, ריינג' רובר ספורט והדיפנדר שמהווים 60% מהמסירות הגלובליות של החברה עד סוף יוני (מעל 111,000 יחידות).
ל-JLR יהיו בסך הכול ששה כלי רכב חשמליים בשנים הקרובות, שלושה מהם של יגואר, היתר של לנד רובר כאמור. הראשון והמשמעותי עבור החברה הוא דגם חשמלי המבוסס על הדיפנדר. בה בעת, חשוב לומר שבלנד רובר לא קוברים את מנועי הבנזין; רק לאחרונה הציגו גרסה קיצונית של הדיפנדר, 'אוקטה' עם מנוע ב.מ.וו לו 635 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות. הדגם עתיד להגיע גם לישראל בהקצה קטנה מאוד.