ה-35 מגלגלת לאחור, תאורטית את מחוגי הזמן, שכן מרחק הנסיעה שה-Q4 מסוגל לבלוע כמעט משתווה לטווח הנסיעה של הדגם שקדם את מתיחת הפנים של סוף 2023. ואולם, מתחת לרצפה שלו נחבאת סוללת 52 קווט"ש (נטו) מעודכנת, שמסוגלת לחלץ טווח נסיעה מרבי של 355 קילומטרים במחזור WLTP. גרסת הספורטבק, סוחטת עוד 10 קילומטרים.
באודי מציינים, כי תחת תנאים אופטימליים, ובזכות שיפורים כימיים שבוצעו בסוללה, התקצר זמן הטעינה, כך שניתן להשיב לסוללה 80% ב-25 דקות במסופים מהירים, ואם אין לכם הרבה זמן תוכלו להחזיר ל-Q4 אי טרון 125 קילומטרים ב-10 דקות, או 135 קילומטרים בספורטבק.
מהירות וביצועים, אינם גולת הכותרת בדף הנתונים של ה-Q4 אי טרון, שכן זה מסתפק בתפוקה מרבית של 170 כ"ס בלבד, עם האצה ל-100 קמ"ש מהמקום ב-9 שניות ועד מהירות מרבית של 160 קמ"ש.
הציוד הסטנדרטי של ה-Q4 35 e-tron ו-Q4 Sportback 35 e-tron כולל את Audi MMI ואת לוח המחוונים הווירטואלי של המסורתי בגודל 10.25 אינץ'. תא המטען חשמלי מצורף גם הוא בציוד התקני, כולל הפעלה במחוות רגליים. גם המושבים הקדמיים המחוממים הם חלק מהאבזור הסטנדרטי, ובעתיד תוטמע במערכת המדיה הראשית בינה מלאכותית. "שיחה קולחת, בקול טבעי הופכת את הנהיגה לבטוחה יותר", כך אומרים בחברה על השימוש ב-AI.
אודי תבקש תמורת גרסת הכניסה של ה-Q4 אי-טרון כ-46 אלף יורו. מדובר בפער של 7,000 יורו מדגם ה-45 וכמעט 15 אלף יורו מהגרסה הבכירה שלו שנמכרת בגרמניה ב-60 אלף יורו, עם הנעה כפולה וכמעט 340 כוחות סוס. בישראל, נמכר כעת Q4 במחירים התחלתיים של 320 אלף שקל.
מהיבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר למערכת 'אוטו' כי הדגם החדש יגיע לארץ בחציון הראשון של 2025.