בחודש אפריל השנה נחת בארצנו רקסטון, הפעם כדגם של המותג החדש KGM שרכש את סאנגיונג. בנוסף ללוגו החדש עבר הדגם מתיחת פנים קלה ב-2023 וגם נבחן אצלנו.

רקסטון נחנך ב-2001, הדור הרביעי-נוכחי הושק ב-2017 וזה עבר מתיחת פנים ראשונה ב-2019. במקורו רקסטון הוא רכב שטח המיועד לשבעה עם שלדת סולם, הנעה כפולה והילוך כוח.

כעת משיק היבואן, חברת טלקאר, גרסה חדשה ולא שגרתית לרקסטון ולזו הנעה אחורית בלבד וללא הילוך כוח. מחירה של גרסה זו הוא 215,000 שקלים לעומת 260,000 שקלים לגרסת ההנעה הכפולה שיש לה אותו אבזור.  

מטרת היבואן היא להפוך את הרכב למוביל במכירות בגזרת דגמי הפנאי המיועדים לשבעה.

kgm רקסטון
צילום: איתי שטיינברג, שולה ויצמן, גל שמר

לרקסטון בעל ההנעה האחורית אותו מנוע טורבו-דיזל 2.2 ליטר המייצר 202 כ"ס ו-45 קג"מ ואותה תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. משך ההאצה ל-100 קמ"ש 11 שניות והמהירות המרבית 184 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת היא 12.3 ק"מ/ל'. 

באבזור: תאורת לד, חישוקי "18, מפתח חכם, צג "12.3 וממשקי קישור אלחוטיים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לכל השורות. 

במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.