מותג ג'אקו, תחת בעלות צ'רי, שהחל את דרכו גם בישראל בשבועות האחרונים דרך זכיון של כלמוביל יבואנית רכבי יונדאי בין היתר, מפרסם איור ראשון של רכב פנאי דמוי קופה חדש העונה לשם J5. דגם זה, יתברג לצידם של J7 ו-J8, ולדברי מעצביו שואב השראה מ"הטבע", אם כי קשה לחמוק מהדמיון שהוא חולק לריינג' רובר איווק, במיוחד בחלק האחורי שלו. 

ה-J5 מבוסס על רצפה קיימת של היצרן עם בסיס גלגלים של 2.62 מ' ואורך של כ-4.4 מ', מה שמציב אותו קצת מתחת ל-J7 המתהדר באורך כולל של 4.51 מ'. יתר הפרטים על מידותיו אינם ידועים, אולם לפחות בגרסה החשמלית שלו - עם רצפה שטוחה, אמור להציע מרחבים שימושיים לחמישה נוסעים ותא מטען לא צנוע.

חשמל אגב, יהיה נתיב אחד בו יוכלו הצרכנים לבחור. בג'אקו נוקטים בשיטת הסלסלה המלאה, בהתאם לאסטרטגיה העולמית של צ'רי ולכן ישלבו ב-J5 כל מה שרק יהיה זמין עבורם, החל בבנזין, היברידי, חשמלי מלא כאמור. פלאג-אין כנראה שלא, אולי בהמשך הפעימות. 

בג'אקו, שהשם שלו אגב הוא מחווה לשפה הגרמנית ומורכב מהמילה Jaeger (צייד) והמילה Coo כמעין קיצור ל-Cool (מגניב, גזעי), אומרים שהבכורה הרשמית של ה-J5 תהיה "אירוע בסדר גודל עצום", לפחות ביחס לפרופורציות שהם רגילים אליהן. "ה-J5 יהפוך אותנו לשם דבר בשווקים החשובים ביותר", כך מבטיחים. 

מהיבואנית לישראל כלמוביל נמסר ל'אוטו' כי ה-J5 יגיע לארץ ברבעון ה-2 של 2025, תחילה בדגם חשמלי מלא, ברבעון 3 בגרסת בנזין וברבעון האחרון בגרסה היברידית. על מחירים מוקדם לדבר.