בשלב הצגת מכונית המחקר קיה EV4 באוקטובר אשתקד, היצרן הודיע כי הייצור יתחיל במהלך השנה הנוכחית, אלא שמאז חלו תנודות בשוק רכבי החשמל שהשפיעו על קבלת ההחלטות: תאריך הייצור, נקבע כעת למרץ 2025, כפי שמדווח ה-Korea Times. לפי דבריו, החברה התאימה את לוח הזמנים "בשל צינון ההתלהבות סביב כלי רכב חשמליים".
בדרום קוריאה, ה-EV4 עתיד להיות מיוצר באותו קו כמו ה-EV3, שהושק בחודש מאי בגרמניה, הולנד ומדינות נוספות. הסדאן החשמלית ורכב הפנאי החשמלי הקומפקטי מבוססים על תשתית ה-400 וולט שמוצמדת אל פלטפורמה חשמלית ייעודית, E-GMP, אותה אנחנו מכירים משלל רכבי יונדאי החשמליים בהם איוניק-5 ו-6. יותר מ-150,000 יחידות משני הדגמים יפלטו לכבישים בשנה. לפי הקוריאנים, קיה קבעה יעד ייצור של 70,000 כלי רכב בשנה עבור ה-EV4.
בעוד שה-EV4 שתיוצר בדרום קוריאה תהיה מכונית סדאן, הרי שעל פי הדיווחים האחרונים מסתמן כי תהיה לה (גם) גרסת האצ'בק באירופה. לאחרונה, פורסמו תמונות ריגול של רכב במרכב 5-דלתות באיזור ברלין בעל קווי מתאר כמעט זהים. לאב הטיפוס, אף יש לוחית רישוי השייכת למרכז הפיתוח/כיול האירופי של יונדאי הממוקם ברוסלסהיים. דגם זה, כך פורסם בכלי התקשורת בפרנקפורט, עשוי לצאת מהמפעל של קיה בז'ילינה, סלובקיה.
קיה תנסה, בדומה ליונדאי איוניק-6 לגזול נתח לא מבוטל ממכירות רכבי הסדאן החשמליים, ובמיוחד תפתח חזית מול טסלה מודל 3 והיכן שיתאפשר לה - מול BYD סיל, ויתר המותגים הסינים להם שגרירים בקבוצת המשפחתיות המסורתית בהנעת חשמל. קיה בוחנת במקביל גרסאות מרכב נוספות השייכות למשפחת ה-EV4, כולל דגם סטיישן וייתכן שאף מיניוואן קומפקטי חשמלי.