בניגוד למכוניות הלחם והחמאה של יונדאי שזורמות למגרשים בכמויות אדירות, ה-איוניק 5N לא תוקצה לישראל במספרים גדולים. כנהוג ברכבי ספורט יקרים, קל וחומר חשמליים, גם ביבואנית המותג הקוריאני ינסו ליצור מסלול רכישה מדויק של הזמנה פר דגם, אם כי מסתמן שיהיה מספר מועט של דגמים זמינים לרכישה מיידית.
האיוניק-5N אולי חולקת את העיצוב הבסיסי עם הגרסה המקורית, אבל הפרופורציות תפחו בשל גדילה במפשקי הסרנים והשימוש בפגושים שונים. מתחת לפני השטח, מדובר בחיית מסלול וביצועים. היא אוצרת שני מנועים חשמליים שמפיקים יחדיו 609 כוחות סוס ועד 650 כ"ס באובר-בוסט ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ומעפילה למהירות מרבית של 260 קמ"ש.
חטיבת N, שהוקמה בחלקה על ידי אלברט בירמן (לשעבר בכיר בחטיבת M של קבוצת BMW), ערכו במכללים של הרכב שורה של שיפורים, החל ביכולת הבלימה, ההיגוי, צריכת האנרגיה, תיעול החשמל של המנועים בהתאם לצרכים של הנהג, הבולמים והקפיצים וגם פיצ'רים מסוימים בחומרה שמטפלת בכיול של תכונות הנהיגה.
לאיוניק-5N סוללת 84 קווט"ש על תשתית מתח של 800 וולט, ומאפשרת נסיעה למרחק של 448 קילומטרים (אם תצליחו לשמור על איפוק וריסון) וטעינה חוזרת ב-36 דקות ל-80%. כאמור, נדע יותר לגבי המחיר הסופי לקראת מועד ההשקה, שטרם נקבע סופית.