יבואנית צ'רי לישראל, חברת פריסבי, החל בשיווק המהדורה המחודשת של טיגו 8 פרו,  דגם הפנאי לשבעה. דגם זה הוצג ב-2018, גרסת פרו הפונה לשווקים מחוץ לסין נחשפה ב-2020 והדגם מוצע בישראל מאז נובמבר 2022, תחילת פעילות המותג בישראל.

דגם זה עבר מתיחת פנים במחצית 2024, ובמסגרת זאת חודש חלקו הקדמי עם סבכה מודגשת יותר, יחידות תאורה חדשות. טיגו 8 פרו מוצע כעת ברמת אבזור גבוהה יותר מאשר עד כה, 'אולטימייט', ואילו רמת האבזור הבסיסית 'לקשרי' יוצאת מההיצע. 

בצמוד לכך, מתחיל שיווק טיגו 7 פרו המחודש. בסוף 2024 יחל השיווק של הגרסה ההיברידית-נטענת של טיגו 8 פרו

אין שינויים במפרט הטכני של הרכב. בסיס הגלגלים הוא 271 ס"מ, האורך 472 ס"מ, והגובה 170 ס"מ; המנוע הוא טורבו-בנזין 1.6 ליטר, 186 כ"ס ו-28 קג"מ, התיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים, משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 9.1 שניות. 

במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים היקפי, בקרת שיוט אדפטיבית, והוא מוצע כעת עם תשע כריות אוויר.

צ'רי טיגו 8 פרו המחודש בארץ – המחיר החל מ-185,000 שקלים
צילום: צ׳רי

הדגם המחודש מוצע כעת עם מצלמות היקפיות המנטרות גם את תחתית הרכב ("מכסה מנוע שקוף"), מערך מולטימדיה חדש, ריפוד חדש דמוי עור, מערכת שמע של סוני. 

ברמת האבזור 'נובל', שמחירה ללא שינוי, 185,000 שקלים: תאורת לד, חישוקי "18, זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים, צג "12.3 ומחוונים מוקרנים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור. 

ב'אולטימייט', המוצעת ב-188,000 שקלים, גם זיכרונות למושב נהג, אוורור במושבים הקדמיים (שני אלה היו לפני קודם ב'נובל'), דוושות אלומיניום, תאורת אווירה.

צ'רי טיגו 8 פרו המחודש בארץ – המחיר החל מ-185,000 שקלים
צילום: צ׳רי