הרכב החשמלי הראשון של לנד רובר יהיה מסדרת ריינג' רובר. דגם האב טיפוס נושא כמה שינויים משמעותיים ביחס לריינג' רובר ספורט בעל מנוע בנזין, כולל גריל כהה שתבניתו הפוכה לזו של הגרסה הרגילה, וכיסויים היכן שסביר להניח שיהיו צינורות הפליטה של הרכבים הקובנציונליים. 

קבוצת יגואר לנד רובר (JLR) דחתה מעט את אסטרטגיית המכוניות החשמליות שלה כדי לקבל יותר זמן פיתוח עבור הדגמים החדשים. על פי התוכניות המתוקנות, כל 4 הלנד רוברים החשמליים המלאים שיושקו עד 2026 יהיו הריינג' רובר החשמלי והריינג' רובר ספורט, כמו גם שני רכבי פנאי שטח קטנים יותר.

הרכבים הגדולים מבוססים על פלטפורמת ה-MLA המודולארית, המשרתת גם את בסיס דגמי הבעירה הנוכחיים. הרכבים החשמליים המלאים הקטנים מוברגים על פלטפורמת ה-EMA החדשה ומיועדים להיות יורשיהם של איווק וכן של ריינג' רובר וולאר. יורש חשמלי לדיסקברי ספורט ודגם דיפנדר חדש ברף הבסיס של המחירים אמורים לצאת לשוק גם הם בפלטפורמת EMA בשנים הקרובות.

ריינג׳ רובר חשמלי
צילום: לנד רובר

ביגואר לנד רובר עדיין לא חשפו הרבה על הריינג' רובר החשמלי. לפי כלי התקשורת באנגליה, חלק מהתכונות יועברו לריינג' רובר ספורט. התכונות החשובות ביותר כוללות הנעה לכל הגלגלים המציעה את אותן יכולות כמו ריינג' רוברים עם מנועי בעירה - כולל יכולת מעבר מים של עד 85 ס"מ. ביצועי ההאצה "ניתנים להשוואה" ל-V8 של היום אומרים בלנד רובר, כלומר מאפשר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות.

לפי הדיווח, הריינג' רוברים החשמליים יגיעו עם טכנולוגיית טעינה של 800 וולט, שתאפשר להזין עד 270 קילוואט אנרגיה לתוך הסוללות. לא ידוע עדיין לאיזה טווח נסיעה מכוונת החברה בשלב זה. אולם  המחיר של הריינג' רובר ספורט החשמלי אמור להיות גבוה מזה של דגמי מנועי הבעירה, כנראה מעל 100,000 יורו.