אוטו חן מקבוצת בליליוס, שהוקמה ב-1964 ועוסקת באנרגיה חדשה וקיימות, תחבורה מתקדמת, קיבלה זיכיון לייבא את מותג הרכב הסיני מקסוס אחרי שהגיעה להסכמים עם בעלת הבית SAIC. הייבוא של רכבי מקסוס לישראל היה בידי צ'יינה מוטורס עד לפני כמה חודשים. אוטו חן, תייבא גם את רכבי מותג NETA בשלב מאוחר יותר.

בתחילת הצונאמי החשמלי לארץ, אוטו חן הייתה בין חלוצות ייבוא הרכב החשמלי מסין אחרי שהכירה לישראלים את מותג Aiways ורכב הפנאי U5 שזכה להצלחה זמנית אך לא עמד מול התחרות הגוברת. יתרה מכך, בתחילת השנה פורסם כי המותג נמצא בתקופה מעורבת ובסיכון להקלע לפשיטת רגל, וחלק ממתקני הייצור שלו הושבתה פעילותם באופן מוחלט. 

מקסוס משווקת בישראל רכבי פנאי ורכבים מסחריים חשמליים, אולם תחת אוטו חן הכוונה היא להפוך לשחקן הרבה יותר משפיע בשוק המשפחתי וכן בשוק התובלה החשמלי. באוטו חן מבטיחים לייבא את כל מה שרלוונטי וקולע לטעם המקומי, כאשר כל הדגמים שינחתו באולמות עברו תקינה בטיחותית אירופית תחת איגוד הבטיחות Euro Ncap.

בין הדגמים, נראה במחוזותינו את צי דגמי MIFA - רכב פנאי לשבעה עד שמונה נוסעים, להם כ-480 קילומטרים טווח נסיעה במחזור אירופי. כמו כן, החברה תמשיך לייבא את היצע הרכבים המסחריים של מקסוס, e-deliver בגדלים שונים עם טווח נסיעה של כ-380 קילומטרים ופתרונות אחסנה מודולאריים למגוון צרכים. 

טל ברין, מנכ"ל הרכב הפרטי והמסחרי, קבוצת בליליוס: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם קבוצת SAIC וגאים לייצג את המותג מקסוס בישראל... אנו מצפים לחולל מהפכה ולהביא את בשורת החישמול לסגמנטים נוספים. הלקוח הישראלי צמא לפתרונות שבעה מושבים וכלי רכב מסחריים חשמליים איכותיים ובמחירים נגישים שאותם אנו נספק, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר". 

צריך לציין כי זכיון של מקסוס נמצא גם בידי חברת UMI, יבואנית רכבי ג'נרל מוטורס בין היתר, ועל פי המידע האחרון ב-UMI גם כן בוחנים שיווק רכבים של משפחת MIFA.