יבואנית רכבי צ'רי לישראל חברת 'פריסבי' תשיק בישראל את מכונית הסדאן צ'רי אריזו (Arizo) 8. דגם זה, לדבריהם, יהיה הראשון בסדרת רכבים שיושקו בארץ תחת מותג צ'רי עם מערכת הינע מסוג פלאג-אין הייבריד המשלבת מנוע בנזין, סוללה קומפקטית ומנוע חשמלי. הערכות כרגע מדברות על תחילת שיווק רשמי במהלך חודש נובמבר.  

צ'רי אריזו 8 הוצגה ב-2022, נתפרה בעיקר לשוק הסיני. היא מכונית סדאן גדולה בפרופורציות ובמהות וניתן לחשוב עליה כמקבילה במידות לטויוטה קאמרי למשל (סגמנט D). האורך הכולל הוא 4.75 מ', רוחבה 1.83 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.8 מ, גובהה 1.47 מ'. היא מציעה סידור הושבה לחמישה אנשים וכוללת מעל תריסר מערכות הגנה אקטיביות חכמות כסטנדרט. 

באבזור, מערכות מולטימדיה מתקדמות מבוססות צג ראשי המחובר משני צגים לגודל של 26 אינץ' במפלס העליון מרכזים את רוב הפונקציות המוכרות, לצד שליטה על מערכות נוספות מגלגל ההגה. הרכב גם מגיע כסטנדרט עם מושבי עור, דיפונים מהודרים, טעינה אינדוקטיבית לסלולרי ועוד. מפרטים מלאים יוכרזו בעת השקתו בארץ.   

בדרך לישראל: מכונית הסדאן החדשה של צ'רי
צילום: יצרן

ברמת הביצוע, הנתונים חלקיים כרגע וכך גם הערכים הסופיים. היא נעזרת במנוע בנזין טורבו 1.5 ל' בהספק של 160 כ"ס ומנוע חשמלי המפיק 200 כ"ס. הכוח עובר לגלגלים דרך תיבת הילוכים דו מצמדית 7-מהירויות, וזו מספקת לה האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7 שניות, בעוד צריכת הדלק הממוצעת קרובה ל-25 קילומטרים לליטר. הסוללה, תספק 90 ק"מ טווח נסיעה על טהרת החשמל במחזור WLTP.

המחירים לדגם טרם נקבעו בישראל. בסין היא נמכרת כמובן במחירים נמוכים, שווי ערך ל-20 אלף דולר ברמות האבזור הבכירות ביותר.