עד כמה שמתיחת פנים יכולה להיות אירוע שלא תמיד מבחינים בו, בין אם בשל "תחנת ביניים" בטרם מבוצע חילוף דורות, ובין אם משיקולים אסטרטגיים של היצרן למשוך את הדגם עוד כמה שנים, רנו בחרה ברענון די בולט לרכב הפנאי הקומפקטי רנו קפצ'ור - חמש שנים אחרי הצגת הדור השני. בימים אלו, מתחילה היבואנית פריסבי בשיווקו הרשמי בישראל. 

מתיחת הפנים שהוצגה באפריל האחרון מאחדת שורות עם חלק מהדגמים החדשים ביותר של רנו בהם רפאל, סניק וכן הקליאו, אולם היא מרוכזת רובה ככולה בחלקו הקדמי - סידור בתי התאורה, פגושים, וכן מתכתבת עם גוונים, תמות בחלל הנוסעים. ברצפה, מידות, מרחבים - אין שינויים.  

יחד עם ניסאן ג'וק, הקפצ'ור שהוצג ב-2010 הוא מרכבי הפנאי הדומיננטים ביותר בסגמנט - ומהחלוצים בקטגוריית הפנאי העירונית בעידן הנוכחי.  השינויים העיצוביים ניכרים איפוא בחתימת ה-LED, הגריל, הקישוטים באזור הפגושים, חישוקים חדשים וכן נפערו פתחים לקירור המערכות ותיעול האוויר בסנטר התחתון שלו.  

בחרטום של הקפצ'ור אין בשורות חדשות, אם כי לא מדובר בנקודת תורפה; מופקד על הכוח מנוע 1.3 ל' טורבו מיקרו היברידי נמרץ יחסית בהספק של 158 כ"ס ו-27.5 קג"מ הזמינים מטווח של 1,800 סל"ד. בסיועה של תיבת הילוכים דו-מצמדית 7-מהירויות, זמן ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 8.5 שניות ועד מהירות מרבית של 185 קמ"ש.  צריכת הדלק הממוצעת - 16.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. 

רנו קפצ'ור המעודכן בישראל
צילום: יצרן

קפצ'ור 2024 נמכר בשתי חבילות - 'טקנו' ו-'אבולושן'. בציוד התקני מערכת מולטימדיה 10.4 אינץ' בעברית עם שירותי גוגל זמינים להורדה לצד ממשקי אפל ואנדרויד, מערכת שמע ששה רמקולים, חיישני חנייה אחוריים ומצלמה, חיישני גשם, חישוקי פלדה 17 אינץ', תאורה ראשית Full led ועוד. בחלל הפנימי מספר תאי אחסון קומפקטיים ומאחורי השורה שנייה תא מטען שמגדיל את נפחו עד 616 ל' בזכות הזזת השורה על גבי מסילות.  

רנו קפצ'ור המעודכן בישראל
צילום: יצרן

בגרסה הבכירה החישוקים מוגדלים ל-18 אינץ', קונסולה מרכזית צפה עם בורר הילוכים אלקטרוני, משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, תאורת אווירה, חימום לגלגל ההגה, מפתח חכם, ריפוד בד שחור משולב תפרים בגוון צהוב, אופציה לצביעה דו-גוונית, מסילות גגון, מראות מתקפלות חשמלית ועוד. שני הדגמים מגיעים עם כל מערכות הבטיחות האקטיביות, זולת בקרת שיוט אדפטיבית שזמינה רק בחבילה היקרה יותר. 

המחירים לרנו קפצ'ור המעודכן יחלו ב-150 אלף שקל ועד 153 אלף שקל.