נתונים ראשוניים שוחררו בסין על פי בקשה שהוגשה על ידי כלי התקשורת למשרד התעשייה וטכנולוגיית המידע המקומי (MIIT). על פי שברירי המידע, ה-Z02 משתמש בפלטפורמת SEA2 של Geely, גרסה מעודכנת של ה-"Sustainable Experience Architecture" המותאמת לכלי רכב קטנים יותר.
עם אורך של 4.46 מטר, ה-Z20 ארוך בסנטימטר אחד מהמכונית למשל מזיקר X הזמינה בחלקים מסוימים באירופה וגם בישראל. ההבדלים ברוחב, בגובה ובבסיס הגלגלים הם פחות מסנטימטר אחד. לפחות בסין, ל-Z20 אמורה להיות הנעה חשמלית של 250 קילוואט (340 כ"ס)וביצועים דומים לזיקר X. הפרסום של MIIT מציין שימוש בסוללת LFP (ליתיום ברזל פוספט), אך אין מידע על קיבולת.
Lynk & Co מכרו עד כה רק את רכב הפנאי 01 פלאג אין הייבריד. באירופה, להבדיל מישראל, הרכב לא נמכר מאז יולי עקב חקיקה של האיחוד האירופי בנושא אבטחת סייבר. אולם Lynk & Co רוצים להתרחב במהירות באירופה בעזרת יבואנים. השנה, מספר השווקים באירופה יגדל משבעה ל-22. Lynk & Co מתכננים 7,000 עד 8,000 רישווים חדשים ברחבי אירופה בשנת 2024.
כפי שהוכרז בסוף 2023, בג'ילי נערכים להרבה התפתחויות בשדרת המותגים הפנימית ולינד אנק קו יהוו חלק מהותי באבולוציה החשמלית: "2024 היא שנת מעבר עבורנו. אנו מקבלים בהבנה נתוני מכירות לא גבוהים בשלב זה", כך בחברה.