שימוש ברצפה זו, משמעותה שמדובר בדגם המשוכלל ביותר בסגל BYD בקבוצת הפנאי החשמלית בשנת הדגם 2025; ב-BYD מדברים על מהירות טעינה בזרם ישיר (DC) של 240 קילוואט עם סוללת LFP, לצד טכנולוגיה חדישה בשם "ידית כפולה", המאפשרת, כנגזר משמה לשדך אותו לשני מטענים בעת ובעונה אחת ולהגדיל את מהירות הטעינה המרבית ל-500 קילוואט ולהשיב לסוללה 80% ב-12 דקות. טווח הנסיעה, לפי מקורות בסין, מסתכם בגזרת ה-600 קילומטרים עם הסוללה הגדולה.
כמו כן, ל-Sealion-7 מערכות וויסות אנרגיה חכמות יותר מכל דגמי BYD הקיימים, וכן בקרי טמפרטורה מתקדמים לשמירת על יעילוה אנרגטית מיטבית של הסוללה והמנועים החשמליים על סיפונו. ב-BYD חיזקו גם היבטים דינמיים ובטיחותיים, כולל שיפורים במערכות הייצוב, האחיזה והמשיכה וכן מנגנוני סיוע בטיחותיים מלוטשים.
ה-Sealion-7 יתחרה בסגמנט D עם מידות ופרופורציות כהלכתן; אורכו מעל 4.8 מ' (+8 ס"מ לעומת טסלה מודל Y) רוחבו 1.92 מ', בסיס הגלגלים קרוב ל-2.94 מ'' נפח תא מטען של 500 ל' וגובהו כ-1.62 מ'. הוא יופרד ברמת הביצוע על ידי שלוש חבילות: מערכת הינע בסיסית עם הנעה אחורית לה 230 כ"ס ומעליה גרסה מתוגברת עם 308 כ"ס, ובקצה העליון דגם כפול הנעה עם 530 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4.5 שניות.
לא מעט יצרנים סינים יציגו את מרכולתם השנה בתערוכת הרכב בפריס, מרביתם נמכרים בארץ: ליפמוטור, אקספנג, סרס, הונג'צי, GAC, קבוצת Skyworth (מייצגת את מותג סקיוול) ועוד. BYD, לפחות מבחינת נוכחות, נפח מכירות והשפעה עולמית תהיה הגדולה ביניהן, כאשר זו אף תציג לראשונה באירופה את מותג היוקרה ייאנגונג ורכב ה-4X4 החשמלי U8, לצד דגמים נוספים.
ה-Sealion-7 יתומחר בצורה אטרקטיבית בהתאם ל"שכנים" שלו, כך טוענים בסין ויפנה גם לקהל הנאמן למותגים האירופיים, וימצא את עצמו בעימות ישיר מול סקודה אניאק, פולקסווגן ID.5, וכן מול דגמים מדרום קוריאה מבית יונדאי וקיה. יותר עליו, גם לגבי השיווק המדויק בישראל נדע בשנה הבאה.