לרגל N Day 2024, יום שיונדאי מארגנת כדי להציג את דגמי הביצועים החדשים, העלתה היצרנית הקוריאנית את ה-RN24 למסלול - "מעבדה" על גלגלים שבסיועה, היצרנית מנסה לחזות את העתיד של מכוניות ספורט חשמליות. זוהי מכונית המייצגת את האבולוציה האחרונה של סדרת רכבי ניסוי שנוצרו כדי "לגשר על הפער בין טכנולוגיית הספורט המוטורי לדגמי סדרת N", שהחלה עם ה-RN22e וה-N Vision 74 (להן אגב עתיד בייצור סדרתי - לא יהיה).
ה-RN24 חזקה בהשוואה למערכת ההנעה של ה-Ioniq 5 N, הכוללת שני מנועים, אחד לכל סרן, להספק כולל של 478 קילוואט (650 כ"ס), המאפשרת האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-3.4 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 240 קמ"ש. סוללת ה-84 קוט"ש עוצבה מחדש כך שתתאים לשלדה עם בסיס גלגלים של 2,660 מ"מ, 34 ס"מ פחות מזה של האיוניק 5 החשמלית. חישוקי סגסוגת בגודל 19 אינץ' הם אלו של Elantra N, בעוד שהספוילר האחורי מגיע מדגמי מרוצי מכוניות התיור של יונדאי מוטורספורט.
פונקציית "מצב ראלי", ייחודית של יחידת הבקרה מייעלת את חלוקת המומנט על כל ארבעת הגלגלים, המדמה למעשה את המכניקה של מכונית ראלי - פתרון שיונדאי מתכוונת לחקור לעומק, על הפוטנציאל והשימושים האפשריים שלו על מכוניות ייצור עתידיות. בנוסף, ה-RN24 מנצלת את מערכת השמע החיצונית N Active Sound+ מה-Ioniq 5 N, מוגברת עוד יותר על ידי עיצוב הפגוש האחורי, הפועל כאן כתא תהודה.
השלדה קומפקטית עם כלוב ההגנה משווה לה מראה של סופר מיני, קרובה למימדים של יונדאי i20 N Rally Hybrid המובילה כיום את דירוג אליפות העולם בראלי.זאת ועוד, RN24 משתמשת גם בבלם היד חשמלי, לוקחת מ-i20N גם את תצורת המתלים וכן את תוכנת ניהול הכוח המאפשרת לנהג לווסת את תפוקת המנוע ואת מאזן הכוח בשני הסרנים, היגוי מהיר יותר ובלימה רגרנטיבית.
כפי שציינו, אין כוונת ייצור רשמית של יונדאי לדגם הנ"ל מסיבות ברורות. ויחד עם זאת, יונדאי תדע לגייס את כל ההישגים הטכנולוגיים על הפלטפורמה הניסיונית של ה-RN24 כדי להפיק בעתיד מכונית ספורט חשמלית קטנה יותר מאיוניק 5N. יש למה לחכות.