דגם זה יהיה ראשון עם גרסה כזאת ויקדים היברידיות-נטענות נוספות שיגיעו לישראל מבית צ'רי בשלושת המותגים שלו המיוצגים כאן – אומודה, ג'אקו (כלמוביל), צ'רי (פריסבי) – וגם משל יצרנים סינים אחרים.
גרסה בירוק
ג'אקו J7 בגרסה ההיברידית-נטענת מצויד במנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר והתפוקה הכוללת בסיוע המנוע החשמלי היא 342 כ"ס ו-53 קג"מ. לרכב תמסורת ייחודית עם שלושה הילוכים וההנעה קדמית. לרכב סוללה של 18.3 קוט"ש וזו מבטיחה טווח של 90 ק"מ. הספק הטעינה ב-DC הוא 40 קילוואט, וטווח הנסיעה המוצהר 1300 ק"מ.כמו-כן יגיעו
בחודשים הראשונים של 2025 יגיע לארץ J8 של ג'אקו שגם הוא יוצע בגרסה היברידית-נטענת. זהו רכב פנאי בגודל בינוני (D-SUV) – בסיס הגלגלים 282 ס"מ, אורכו 482 ס"מ, רוחבו 193 ס"מ, גובהו 171 ס"מ – והוא מיועד לשישה נוסעים. בתפריט אותו מנוע טורבו-בנזין, גם סוללה גדולה יותר של 37 קוט"ש לטווח עד 160 ק"מ. גרסה זו תוצע עם אופציה להנעה כפולה עם מנוע חשמלי נוסף, להספק כולל של 608 כ"ס.דגם נוסף הוא של ג'אקו הוא דגם הפנאי הקטן J5 שהוצג לאחרונה ויגיע לישראל לקראת אמצע 2025. דגם זה יוצע בגרסאות בנזין, היברידית וגם בהנעה חשמלית.
בתחילת 2025 ינחתו כאן גם יחידות ראשונות של מותג האח אומודה. דגם ראשון יהיה 9, דגם פנאי בינוני שממדיו, הרצפה, ומכלולי ההנעה זהים לאלה של J8. ההבדל הגדול הוא בשיווק שאינו מכוון את הרכב לשוחרי שטח (כמו ג'אקו) וכן למי שרוצה רכב פנאי בעיצוב מעודן יותר. גם כאן מערכת היברידית-נטענת כמו ב-J8 לטווח חשמלי של עד 160 ק"מ.