דאף בהנובר – סיכום מצב
יצרנית המשאיות דאף הגיעה לתערוכת הנובר לאחר שחידשה את כל דגמיה, כך שהביאה לתצוגה את המילה האחרונה שלה. בין השאר, מציינת דאף כי בסדרות הכבדות —XD, XF, XG, XG+ — נעשתה אופטימיזציה למנועי ה־11 וה־13 ליטר, עם תזמון שסתומים חדש, משאבת קירור כפולת הנעה, מדחס 2 בוכנות; בסרנים האחוריים סַבֶּבֶת בתכנון חדש ויחסי העברה אחרים; נוספו תקנית מערכת הצפייה הדיגיטלית, בקרת שיוט צופה וערכה אווירודינמית. ביחס לדגמי XB, XD ו־XF בהנעה חשמלית, המיועדים לכל סוגי התוואי, הטווח עד 500 ק"מ, סוללות LFP (ליתיוום־ברזל־פוספט) הן ללא קובלט, מפגינות יציבות תרמית ועמידות משופרת.
מאן וחשמל – כניסה לעידן חדש
מאן הודיעה על תחילת האספקה של דגמיה החשמליים, ורכב ראשון שנמסר ברוב טקס הוא ראש־גורר eTGX 2x4 עם מנוע חשמלי המייצר 450 כ"ס (330 ק"ו), ומצויד בצביר סוללות 534 קוט"ש (ברוטו; 480 קוט"ש נטו) ב־6 יחידות בהספק טעינה של 375 קילוואט. מאן מציינת כי דגם זה הוא נמוך־הטענה, גובה הצלחת 95 ס"מ והוא יחיד מסוגו בתעשייה; תכונה זו מאפשרת נגרר בגובה של 3 מטרים, ובנוסף, בסיס הגלגלים הוא הקצר ביותר. ההספק הגבוה ביותר הוא 544 כ"ס (400 ק"ו) וכי הטווח המרבי, עם יחידה שביעית שתוצג בהמשך (ל־623 קוט"ש), הוא 650 ק"מ כאשר הרכב עמוס. דגם זה כמו־גם eTGS מאפשרים טעינה בהספק של 1000 קילוואט (1 מגוואט), לטעינה מ־10% ל־80% בחצי שעה. מאן משיקה גם דגם חשמלי קל, eTGL, כך שההיצע החשמלי שלה יכלול משאיות למשקל כולל בין 12 ל־50 טון. נכון לעכשיו למאן צבר של 2500 הזמנות למשאיות חשמליות.רנו משאיות – דגמי 2025
יצרנית המשאיות רנו (השייכת לוולוו משאיות) הכריזה על דגמי T, C ו־K ל־2025. דגמים אלה, שנועדו לעבודות תשתית או לעבודות קו ארוכות, משופרים בצריכת הדלק שלהם, מערכות הבטיחות בהם משודרגות והן נוחים יותר בנהיגה. לפי רנו, צריכת הדלק בדגמים החדשים טובה ב־3% לאחר שיפור במכלולים במנועים, בתיבה ובסרנים, כמו־גם הרכבה של צמיגים מסוג A+. היציבות של המשאיות במהירות גבוהה שופרה לאחר שינויים שנעשו במערכת ההיגוי —כעת בתגבור הידראולי וחשמלי — גם לתגובה מיידית יותר של ההגה במהירויות נמוכות; חיישנים מאפשרים לשמר את הרכב במסלול ולאפשר תגובה מיידית לדרישות הנהג. בנוסף, שמירת נתיב וניטור אקטיבי של שטח מת, גם עמעום אוטומטי. המשאיות האלה מצוידות כעת גם במצלמות־חוץ/מסכי־פנים במקום מראות.
(מעין כיתוב תמונה) פרייטליינר קסקדיה – הדור החמישי. דיימלר משאיות, בעלת הבית של יצרן הרכב האמריקאי פרייטליינר, הכריזה על הדור החמישי של קסקדיה (Cascadia), ראש הגורר היותר נכבד בארסנל המוצע בצפון אמריקה. המכירות של דגם זה עברו את רף מיליון היחידות. בדגם החדש שיפורים בעיצוב האווירודינמי בחוץ, בהנדסת האנוש בפנים ובמערכות הבטיחות סביב, כולל שיפור התאורה בלילה ב־30%.