גרסה שונה
השינוי במבנה הרכב מאחור בולט, מדגיש את מרכיב הקופה עם סיומת משופעת, אך השינויים בממדים קטנים; הגובה קטן בשיעור זעיר, רק 0.5 ס"מ ל-171 ס"מ. בסיס הגלגלים, 295.5 ס"מ, כשהיה והאורך עלה ב-2.5 ס"מ ל-496.5 ס"מ. גרסה זו כבדה ב-25 ק"ג מהרגילה ל-2340, ומן הסתם המערך ההיברידי החדש אחראי לכך.שינוי משמעותי בגרסה זו ביחס לרגילה הוא בכך שזו מוצעת רק עם חמישה מושבים לעומת שבעה.
בסביבת הנהג, וכמו ב-G80 וב-GV80 המחודשים, מבנה המשלב את לוח המחוונים והמסך המרכזי בצג שגודלו "27. מתחת לצד מסך נוסף השולט בבקרת האקלים ובורר הילוכים במבנה של חוגה שקופה.
מנוע עם תוספת
GV80 קופה מוצע כאן עם אותו מנוע בנזין המשרת את הגרסה הרגילה המחודשת, אבל עם תוספת. מנוע הבנזין כפול המגדשים בנפח 3.5 ליטר ובמבנה V6 מצויד גם במערך היברידי-מתון (48 וולט), התפוקה והביצועים משופרים, גם בזכות צמצום השהיית הטורבו.בגרסה זאת 409 כ"ס (5800 סל"ד) ו-56 קג"מ (1300-4500 סל"ד), לתיבה האוטומטית 8 הילוכים, מאחור דיפרנציאל מוגבל החלקה וההנעה כפולה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש 5.9 שניות והמהירות המרבית 240 קמ"ש. להשוואה: בגרסה הרגילה 375 כ"ס ו-54 קג"מ, 6.2 שניות ל-100.
בקופה וכמו בדגם הרגיל בולמים אלקטרוניים הנשלטים גם על-ידי מצלמה סורקת.
אבזור, מחירים
במפרט הבטיחות, בנוסף למערכות הרגילות וכמו בגרסה הרגילה, גם תצוגת שטח מת עם איתות במחוונים, התרעות על שכחת ילד מאחור ופתיחת דלת מסוכנת ובנוסף גם עשר כריות אוויר.שתי רמות אבזור ל-GV80 קופה. ב'לקשרי', שמחירה 669,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי "20, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, סגירה רכה לדלתות, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולקיפול השורה האחורית, להגה ולמושבים הקדמיים שיש בהם אוורור ועיסוי, בקרת-אקלים תלת-אזורית, מערכת שמע של B&O, ריפוד עור.
ברמת האבזור 'אולטימייט', העולה 719,000 שקלים, מערכת אקטיבית לנטרול רעשי כביש ורוח, חישוקי "22, מראה המקרינה תמונת מצלמה ותצוגה עילית, תפעול חשמלי ואוורור למושבים האחוריים, ריפוד בעור נאפה ובנוסף פריטי עיצוב ספורטיביים בחוץ ובפנים.