חברת ג'נסיס חשפה בארה"ב את מתיחת הפנים של רכב היוקרה ג'נסיס GV70, דגם מיד סייז בינוני (סגמנט D), המוצב מתחת ל-GV80 המחודש (אשר מכירותיו החלו לאחרונה בישראל). במסגרת זו, מרבית השינויים מתמקדים בצדדים החיצוניים, הפנימיים ובגרסתו החשמלית (אלקטריפייד) אשר מקבלת סוללה בקיבולת גדולה יותר. הוא ישווק בישראל בשנה הבאה.  

העיצוב, הפרופורציות, נותרו כשהיו, כך גם המידות, אולם הרענון לא נסתר מהעין. מקצה השינויים בולט בעיקר דרך עיצוב הפנסים, גריל ופגוש בעיצוב מחדש עם אלמנטים המבחינים בין דגמי הבעירה לחשמליים באטימת השכבה והתמה הדו-קומתית של הפנסים מודגשת כעת יותר בחלקו האחורי. יהיו גם חישוקים חדשים בגדלי 19 ועד 21", ועוד אופציות בתשלום בקטלוג. 

 חידושים בג'נסיס GV70
צילום: יצרן

סביבת העבודה, חלל הפנים, לעומת זאת, זוכים למעט יותר תשומת לב ועוצבו סביב צג Oled המעוקל החדש בגודל 27" שמנהל את הפונקציות העיקריות ומבטל את הפתרון הקודם עם מסכים נפרדים לחלוטין. בקרת האקלים המפוצלת, אופן תפעולה, וכן תכנון בורר ההילוכים הסיבובית נשארים בתוך הקונסולה המרכזית כמעט ללא שינוי מהותי.

בחרטום נמצא את גרסאות הבנזין עם 2.5 טורבו 300 כ"ס ו-3.5 טווין-טורבו 375 כ"ס (לא הייתה זמינה בארץ) בחיבור לתיבת 8-מהירויות אוטומטית, בעוד שהגרסה החשמלית עודכנה על ידי הגדלת קיבולת הסוללה ל- 84 קוט"ש. מרחק הנסיעה גדול מ-380 הק"מ של הדגם היוצא, עם זאת, ג'נסיס טרם פרסמה את הנתונים המוצהרים. חידוש נוסף הוא במערכת הנהיגה הסלקטיבית עם כיול ספציפי לנהיגה בתנאים מורכבים - שלג, בוץ או חול. 

 חידושים בג'נסיס GV70
צילום: יצרן

בג'נסיס מתארים גם שיפורים במערכות הייצוב תחת עומסים, חידוד תגובות הבולמים האדפטיביים על סלילה פחות סלחנית, הפחתת הרעשים בקבינה וכן שורה של שדרוגים טכנולוגיים בחומרה וחווית משתמש: עדכונים מרחוק במהירות גבוהה, שימוש במפתח דיגיטלי חכם (כולל אפליקציות מגוונות להפעלה מרחוק והתאמה אישית). 

ה-GV70 הוא רכב אסטרטגי וחשיבותו עצומה. זה הדגם הנמכר ביותר של ג'נסיס בארה"ב מאז 2021 עם למעלה מ-80 אלף מסירות. גם בארץ זכה לביקוש בקבוצתו, שכן מאז השקתו לפני שנתיים נמכרו יותר מ-700 יחידות.