כפי שנראה, גרסה זו היא ראשונה מבין דומות לה שיגיעו לישראל בחודשים הקרובים; חלקן הניכר משל מותגי אומודה, ג'אקו, צ'רי, חלקן האחר משל יצרנים סיניים נוספים.
גרסה, נתונים
בגרסה ההיברידית-נטענת מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 4 צילינדרים ו-2 מנועים חשמליים ליצירת תפוקה משולבת של 342 כ"ס ו-53 קג"מ. התיבה היא היברידית-ייעודית עם 3 הילוכים וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 8.5 שניות והמהירות המרבית 180 קמ"ש.בגרסה זו סוללה של 18.3 קוט"ש לטווח נסיעה של 91 ק"מ בחשמל בלבד, ולזו אפשרות לטעינה מהירה של 40 קילוואט. לפי היצרן, הטווח המשולב של הרכב הוא כ-1,300 ק"מ.
הממדים ללא שינוי, אך בניגוד לגרסאות דומות, תא המטען דווקא גדול יותר – ב-76 ליטרים ל-500 ליטרים. משקל הרכב עלה ב-196 ק"ג ל-1795 ק"ג.
אבזור, מחירים
מפרט האבזור עשיר כמו בגרסאות הרגילות, אך שמות רמות האבזור השתנו; מפרט הבטיחות כמו בגרסאות האחרות.גרסה זו מוצעת ברמת האבזור 'פרמיום' – המחיר 190,000 שקלים; עשירה מזו הבסיסית, דומה לזו ב'טיטניום' (אך לא זהה) – ובמפרט: תאורת לד, חישוקי "19, מצלמות היקפיות המקרינות גם תמונה מתחת לרכב, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, צג "14.8 (כמו ב'אדוונצ'ר'), מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים מפוצלת ופתח מיזוג לאחור, ריפוד דמוי עור.
ברמת האבזור 'לקשרי' העולה 203,000 שקלים, גם גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת האחורית, אוורור למושבים הקדמיים. לג'אקו J7 יש 6 שנות אחריות/150,000 ק"מ ולסוללה 8 שנים/150,000 ק"מ לסוללה.