חברת קרייזלר של 2024 היא יצרן של "פטנט אחד", MPV, או מוביל נוסעים. וכך, גם בעתיד, כמו בעבר, המיניוואן המשפחתי ימשיך להיות המפרנס העיקרי של המותג; בימים פרה היסטורים קראו לו וויאג'ר (תחת מיתוג דודג' קרוואן), גראנד וויאג'ר, טאון אנד קאנטרי ועד לפרשנות המודרנית - קרייזלר פסיפיקה, שהוצגה ב-2016 ושינתה את פניו, תרתי משמע כמעט ללא היכר.  

הפסיפיקה, מעצם היותו דגם יחיד, נדון בהרחבה במסגרת תערוכת הרכב בלוס אנג'לס. במהלך סבב השיחות עם כלי התקשורת חזרו בכירי קרייזלר לדבר על המעבר להנעה חשמלית עם בשורה חסרת תקדים, אבל כמעט הכרחית נוכח הנסיבות: המנכ"לית כריסטין פיואל אישרה כי גרסה חשמלית 100% של הפסיפיקה תושק ב-2026.

בסטלנטיס משחררים מסרים סותרים לגבי העתיד של קרייזלר, אחרי שלמעשה השאירו לפסיפיקה לנהל את עצמו, אם כי במהלך השנתיים האחרונות הוצגו רכבי מחקר המבוססים על הפלטפורמה המודולרית הגדולה Stla Large: Airflow 2022 וה-Halcyon שנחשף לפני שנה כמעט. הראשון היה אמור להפוך למוצר סדרתי - שמעולם לא הגיע לשוק, בעוד השני כנראה נקבר תחת ערימת מיזמים. 

1704413קרייזלר איירפלואו קונספט
צילום: יצרן

כך או אחרת, עם רצפת STLA Large, אפשרויות רבות עומדות על הפרק מבחינת קרייזלר, בהינתן התקציב והאישורים. ה-Pacifica EV, במהותו, עשוי להיות המוצר החדש היחיד שמסוגל להשאיר את קרייזלר במצד שרידותי, מכיוון שלא היו עוד סימנים לגבי הקרוסאובר המתוכנן לשנת 2025. 

הדור החדש של הפסיפיקה יצא לכביש ב-2026, כאשר מבחינה טכנית יכול לאמץ גם גרסאות היברידיות ופלאג אין היברידיות הודות לפוטנציאל של הפלטפורמה.