פיג'ו
מהדור הקודם של 3008 נמכרו 20,000 יחידות, והתקווה היא כי השקתו מחדש לאחר היעדרות ממושכת, תהיה נקודת פתיחה לקצב הספקה שונה."השנה האחרונה הייתה מורכבת מבחינת סטלנטיס", אומר דני שביט, מנכ"ל לובינסקי עם השקת 3008, "סטלנטיס עברה תהליך של הורדת עלויות ושינויים פנימיים כדי לשפר תחרותיות ולתהליך זה הייתה השפעה גם עלינו. אנחנו ראינו את הרכב כבר במאי 2023 והיינו אמורים להשיק אותו במאי 2024, אבל הם כל הזמן דחו את הבאתו לארץ גם כתוצאה מהחלפתם של ספקי משנה; לנו לא היה 3008 במלאי מאז חודש מרץ. היה חשוב לנו להשיק את 3008 החדש והמתנו עד שתהיה לנו מסה גדולה בארץ; כרגע יש לנו 200 יחידות בארץ ו-200-300 נוספות יגיעו ממש בקרוב".
לאחר השקת 3008 החדש בגרסה חשמלית ובהיברידית-מתונה, היבואנית תחנוך את 5008 החדש אף הוא ממש בקרוב. מדובר בשני דגמים שהם חשובים מאוד גם למותג עצמו בישראל.
עוד חידושים: לקראת סוף 2025 תקבל 408 את מנוע הטורבו-בנזין 1.2 ליטר עם המערך ההיברידי-מתון החדש וזה יוטמע בהמשך גם ב-208 וב-2008.
אופל
אבל לא רק פיג'ו ממתינה לקאמבק אלא גם אופל, ובמסגרת מותג זה צפויים ב-2025 חידושים רבים ומעניינים. בשלב ראשון וברבעון השני יגיע רכב הפנאי הקטן פרונטרה, גדול בממדיו ואמור להיות קטן ביחס במחירו, יוצע בהמשך גם בגרסת 7 מקומות. דגם זה מחליף גם את קרוסלנד. בהמשך יגיע לכאן כבר גרנדלנד החדש שיוצע בגרסאות בנזין וחשמל.בכל הקשור לדגמים מחודשים, קורסה המעודכנת כבר כאן, בהמשך יגיע לכאן מוקה לאחר מתיחת פנים.
במהלך 2025 תגיע לישראל גרסה מיוחדת של זפירה עם תא-דלק מימני. רכב זה ישמש ללימוד הנושא ולהכנת תשתיות.