הסנדרו, שגרסתה המחודשת הוצגה גם בישראל לאחרונה, שמרה על קצב מכירות ממוצע של כ-20 אלף יחידות בחודשים האחרונים, ובנובמבר סיימה עם 21,506 מסירות, כאשר במקום השני מתייצב פולקסווגן טיגואן עם 18,601 מסירות, כל על פי דיווח של חברת 'דאטהפורס', המייצג 97% מכלל המכירות במדינות האיחוד האירופי ובאנגליה, וכן במדינות אפט"א (איסלנד, נורווגיה, שוויץ וליכטנשטיין).
טסלה מודל Y, למרות שרשמה ירידה של 21% בהשוואה לשנה הקודמת, היא עדיין "תחנת כוח" בכל הקשור למספרים שהיא מנפקת; בנובמבר האחרון רכב הפנאי החשמלי של טסלה נדד ל-181 אלף לקוחות, אולם היא עדיין בפיגור של 65 אלף מכירות מאחורי הסנדרו. על אף שנתוני דצמבר טרם דווחו, אנליסטים באירופה סוברים כי לא תוכל לצמצם את הפער מהרומניה הקטנה, וזאת על אף שבטסלה נוקטים כעת במבצעים אגרסיביים כדי לסגור את השנה בצורה חזקה.
נכון לעת זו, הסנדרו נעלה 11 חודשים עם 247,210 מכירות - עליה של 14% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. במקום השני פולקסווגן גולף עם 200 אלף מסירות - גידול של 20% בהשוואה לשנה הקודמת, ובמקום השלישי רנו קליאו עם 195 אלף מסירות - צמיחה של 7%. רביעית בטבלה פולקסווגן טי רוק עם 187,707 מסירות - קיטון של 7%, וחותמת את החמישיה המובילה פיג'ו 208 עם 183,233 מסירות - ירידה סמלית של חצי אחוז.
כמעט כל 50 הדגמים באירופה חוו גידול מסוים, כאשר חלקם אף זינקו בצורה תלולה; כך למשל סיאט איביזה שאמנם ממוקמת במקום ה-46 בלבד, גדלה ב-37% ביחס לתקופה הדומה בשנת 2023, ואילו אופל אסטרה אף צמחה בשיעור גבוה יותר שנאמד ב-41% ל-76,303 מסירות. גם סקודה פאביה הרשימה עם צמיחה של 25% ל-76 אלף יחידות.
בחלוקה למותגים, לקבוצת פולקסווגן יש שבעה שגרירים בטופ 50, לסקודה (גם היא כמובן חלק מהקונצרן) יש ששה, לקבוצת טויוטה חמישה.