תהיינה כמה גרסאות; ה-Afeela 1 Origin עולה החל מ-90,000 דולר אמריקאי, גרסת ה-Afeela 1 Signature מ-103,000 דולר לפני מסים. ישנם הבדלים קוסמטיים, באבזור, בעיקר בגדלי החישוקים שנעים בין 19" ל-21" בחבילה המורחבת, בצבעים ובמראה האחורית. בדגם ה-Origin מותקנת מראה מסורתית, לגרסת ה-Signature יש מוניטור דיגיטלי המציג את התמונה מהמצלמה האחורית. הדגם מגיע גם עם שני מסכי בידור למושבים האחוריים.
כלל מערכי הממשק של אפילה 1 מנוהלים בצורה קולית עם הסייען שפשוט עונה לשם Afeela. לדברי סוני, לא רק שניתן לשלוט בפונקציות המכונית באמצעות פקד קולי, אלא משתמשים יכולים לדבר עם הרכב שלהם בדיון קולח בסיועה של בינה מלאכותית ולבצע מגוון משימות מורכבות.
לפי הדיווחים, ה-Afeela 1 מצוידת ב-40 חיישנים, מצלמות, לידאר, מכ"ם ואולטרסאונד. יחידת הבקרה המעבדת את הנתונים מהחיישנים היא בעלת כוח מחשוב של 800 TOPS ומשתמשת באלגוריתמי AI כדי לספק לנהגים סיוע בנהיגה אוטונומית למחצה. התמונות, ובכלל כל ליבת הגרפיקה בתצוגות הגדולות שנמצאות בסביבה הנהג והנוסעים נוצרות באמצעות Unreal Engine (אותו מנוע גרפי שמוכר לכל חובבי משחקי הוידאו בעולם).
אין כמעט פרטים על טכנולוגיית הרכב עד כה. שני מנועים של 180 קילוואט מניעים את המכונית החשמלית של סוני והונדה, אבל ביצוע הוא בגדר נעלם. ה-Afeela 1 עם סוללה של 91 קוט"ש אמורה לאפשר טווח של 300 מיילים (482 ק"מ) בהתאם לתקן ה-EPA המדויק יחסית של ארה"ב. הספק הטעינה הוא עד 150 קילוואט. מחיר הרכישה, כולל מנוי לשלוש שנים לפונקציות שונות של הרכב שפרטיהם טרם ידועים. אם הנתונים האלו נשמעים מאכזבים, הם באמת כאלו, ביחס להבטחות.
האפילה 1 במהדורת החתימה אמורה להימסר באמצע 2026, דגם ה-Origin משנת 2027. לפי הונדה בקרוב תתאפשר הזמנה גם מחוץ לקליפורניה. הרכב אמור להגיע ליפן ב-2027, אך עדיין נותר לראות אם ההשקה האירופית שלו תהיה בשלוש השנים הקרובות ואולי בכלל עד אז יחליטו שאין הגיון כלכלי לשווקו באירופה תחת הנתונים הקיימים שלו. מפעל הייצור של אפילה 1 נמצא באוהיו, ארה"ב.