מתוקף הסכמים טכנולוגיים בין מאזדה לצ'נגן כאמור, ה-Mazda6e מבוססת על פלטפורמה משותפת למקבילה משפחתית שלה, דיפאל SL03, ובגרסת הבסיס מצוידת בסוללה של 68.8 קוט"ש ומציעה טווח כולל של 479 קילומטרים לפי תקן WLTP. עם הספק טעינת זרם ישר של עד 200 קילוואט, ניתן להטעין את הסוללה בין 10 ל-80 אחוז תוך 22 דקות. 15 דקות של טעינה מספיקות לטווח של 235 קילומטרים. המנוע החשמלי מפתח הספק מרבי של 190 קילוואט (258 כ"ס) ומומנט מרבי של 33 קג"מ.
ל-Mazda6e 245 Long Range יש סוללה גדולה יותר של 80 קוט"ש המגדילה את הטווח הכולל שלה ל-552 קילומטרים. המנוע החשמלי מייצר מומנט זהה והספק מרבי של 180 קילוואט (245 כ"ס). שני המנועים החשמליים מבטיחים האצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך פחות משמונה שניות. המהירות המרבית בשתי הגרסאות היא 175 קמ"ש, ועומס הנגרר עם בלמים על פי המותר הוא 1,500 ק"ג.
סביבת הנהג כוללת מסך מגע בגודל 14.6" הניתן להתאמה אישית, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 עם מערכת תפריטים עשירה, וכן תצוגת מציאות רבודה בגודל 50" המקרינה מידע ישירות לשדה הראייה של הנהג. בקרת קול ומחוות עבור פונקציות שונות זמינה גם כן כדי למנוע היסח דעת ולקצר דרך במקום שיטוט בצגים. בנוסף, בקרת אקלים ותכנון טעינה, למשל, ניתן לבצע באמצעות אפליקציית סמארטפון. מערכת השמע מציעה 14 רמקולים כסטנדרט.
לדברי היצרן, ה-Mazda6e החדשה מציעה רמת בטיחות גבוהה ובנוסף לתשע כריות אוויר, יש לה מגוון מערכות בטיחות וסיוע מתקדמות. אלה כוללים, למשל, סייען בלימת חירום, מערכת התרעה על סטייה מנתיב, מערכת ניטור מלפנים ומאחור, מערכת התרעה על מרחק ומהירות, מערכת התרעה על תנועה חוצה מאחור ופונקציות נוספות. מערכת ניטור פנים משתמשת במצלמה כדי לפקוח עין על המושבים האחוריים ומזהירה את הנהג ביציאה אם, למשל, עדיין יש ילד מאחור.
ה-Mazda6e, שמחירה מתחיל בכ-45,000 יורו בשוק הגרמני, צפויה להגיע לכבישים בקיץ. טרם נקבע מועד השקה בישראל.