אטו 2 יתברג מתחת לאטו 3 ומעל דולפין, משלים נבחרת רכבי פנאי ודגמים קומפקטיים חשמליים. הוא יתחרה מול רכבים בקטגוריה הרלוונטית לו כולל אופל מוקה החשמלי, סיטרואן C3 החשמלי, קיה נירו החשמלי, אופל פרונטרה וכן מול סוזוקי ויטרה החשמלי ומקבילו מבית טויוטה אורבן קרוזר, ועוד רכבים ברף המחירים שנע בין 27 ל-33 אלף יורו.
לאטו 2 (שנמכר בסין כיואן אפ), אורך של 4.31 מ', רוחב של 1.83 מ', תא מטען של 400 ל', בסיס גלגלים של 2.62 מ' וגובה של 1.68 מ'. הוא משתמש בטכנולוגיית סוללת בלייד שהינה חלק מהמעטפת של השלדה, עם קיבולת של 45 קוט"ש וטווח נסיעה משוקלל של כ-315 קילומטרים עד התרוקנות במשולב. בעיר - סביבות 450 קילומטרים בממוצע. ההספק המרבי הוא 177 כ"ס, אך הביצועים הרשמיים אינם ידועים.
בתא הנוסעים קווים פשוטים ונקיים למדי; לוח מחוונים מינימליסטי ובמרכזו מסך גדול בגודל 13". הקונסולה המרכזית מציעה מחזיקי כוסות ומשענת יד מסורתית עם תאי אחסנה. בהשוואה לאטו 3, הסגנון בוגר יותר אך פחות מקורי בפרטים מסוימים: כך למשל בורר ההילוכים, שמאמץ עיצוב כמעט אווירונאוטי עם קווים מתוחכמים יותר.
האזור שמסביב משלב כפתורים פיזיים עבור פונקציות מסוימות, כגון מפשיר השמשה הקדמית, הכפתור לכוונון עוצמת השמע והבורר למצבי הנהיגה. בין האביזרים יש גם את גג הזכוכית הפנורמי וכמובן שלאטו 2 מגוון מערכות הגנה אך טרם נבחן במתכונת האחרונה של Euro Ncap.
מאחור ספסל סטנדרטי עם שלושה מושבים, שקעי USB-C, וקצת תאי אחסון, עם קישוטים ודקורציות, תאורת אווירה. הוא יצא למכירות ראשונות באירופה במהלך פברואר.
מיבואנית רכבי BYD לישראל שלמה מוטורס נמסר ל'אוטו' כי אטו 2 יגיע לארץ במהלך החציון השני של השנה הנוכחית.