עכשיו איפוא, המיניוואנים זוכים לסוג של תקומה. מכוניות MPV יוקרתיות מציפות את השוק, במיוחד מסין, קוריאה ויפן. מותג המכוניות החשמליות Zeekr, השייך לקבוצת Geely הסינית, הציג בשנה שעברה את ה-Mix כדגם הראשון בפלטפורמת הרכב החדשה SEA-M. מעין יריב לפולקסווגן ID באז, רכבי מקסוס החדשים המופעל באמצעות מערך חשמלי עם אורך של 4.69 מטר. לאחרונה, הוצג גם בתערוכת CES בלאס וגאס ושם לנגד עיניו את אירופה כיעד מרכזי.
פלטפורמת SEA-M (ארכיטקטורה מודולארית) מיועדת לבקרת מתח של 800 וולט. זה מאפשר ל-Mix להחזיר חשמל במהירות גבוהה מאוד, עד 418 קילוואט. תהיה בחירה בין סוללה של 76 (קוט"ש), שלפי Zeekr יכולה לרענן את רמת הטעינה מ-10 ל-80 אחוזים תוך עשר דקות, ומערכת סוללות של 102 קוט"ש, שאמורה להשיב את הרכב לכביש ב-15 דקות. הטווחים החשמליים הם 550 ו-705 קילומטרים לפי התקן הסיני הדי לא ריאלי CLTC, כלומר מכך יש להפחית כ-15-20% עבור התקן האירופי WLTP.

הגלגלים האחוריים מוזנים על ידי מנוע חשמלי בהספק של 310 קילוואט/421 כ"ס. זה מאפשר מהירויות של עד 180 קמ"ש, ו-100 קמ"ש רואים על הסקלאה תוך 6.2 שניות. הודות לשימוש בסרן עם מערכת סיבובית מיוחדת, הגלגלים הקדמיים יכולים להסתובב עד 50 אחוז, ומעגל הסיבוב אמור להיות חמישה מטרים.

למרכב עצמו, עגלגל ונאה יש לומר, שלוש דלתות הזזה חשמליות, ללא קורת B. סף הכניסה ברוחב 1.48 מטר, גובה רצפת הרכב 39 סנטימטר בלבד, מה שמקל מאוד על הילדים. ניתן לסובב את המושבים הקדמיים ב-270 מעלות ליצירת קבוצת ישיבה, וכן ברצפת הקבינה יש מסילות שעליהן ניתן להזיז תיבה רב תכליתית עם שולחן גדול. Zeekr מיקס מתהדר גם במיטב הבידור ומערכות סיוע סטנדרטיות שונות הנתמכות על ידי lidar, מכ"ם ומצלמות ברזולוציה גבוהה.
בסין, הרכב זמין החל מ-37,000 יורו, הגרסה עם סוללת ה-102 קוט"ש גובה בסביבות 3,000 יורו נוספים. לפי פרסומים בגרמניה, Zeekr מחכה כעת לתוצאות מבחן הריסוק של Euro NCAP לפני שהיא תבצע את השיווק באירופה.