אבל בארה"ב, קרייזלר המשיכה לטפח את היצרן הוותיק ואפילו זכתה להצלחה עם רכבי השרירים שלו - צ'ארג'ר, צ'אלנג'ר. והנה, התבשרנו על צעד גלובלי שעשוי לפתוח לה הזדמנויות חדשות; "הדודג' צ'ארג'ר תימכר גם במזרח התיכון החל מהמחצית השנייה של 2025", אמר דובר החברה שאף הוסיף: "הרכב זמין גם דרך יבואנים אירופאים, החל מהשנה הבאה".
אז הדור החדש של דודג' צ'ארג'ר אכן יגיע רשמית לאירופה, כך גם נמסר על ידי סטלנטיס, אשר ציינה כי ניתן לרכוש את מכונית הסדאן הבריונית הן בגרסה חשמלית והן בגרסת בנזין. שיטה "דואלית" זו של הדודג' צ'ארג'ר תהיה אפשרית מכיוון שהיא בנויה על פלטפורמת Stla Large, המסוגלת לקלוט יחידות בעירה והיברידיות כמו גם מערכות הנעה חשמליות לחלוטין.
הדודג' צ'ארג'ר החשמלי, שכבר מוצע למכירה באמריקה, זמין בשתי גרסאות, שתיהן עם מנועים כפולים: R/T עם 496 כ"ס, טווח נסיעה מוצהר של כ-500 ק"מ, ו-Scat Pack בעלת הספק מרבי של 670 כ"ס. האחרונה, מסיימת האצה של 0 עד 100 קמ"ש ב-3.3 שניות וטווח של 380 ק"מ בטעינה אחת (למעשה מקריבה ק"מ לטובת ביצועים). בנוסף לשימוש בהנעה כפולה, גם ה-R/T וגם ה-Scat Pack חולקים סוללה בקיבולת 100.5קוט"ש וארכיטקטורת 400 וולט.
למי שעבורו מערכת חשמלית שוות ערך לחילול הקודש, גרסת הבעירה הפנימית מחכה על המדפים; אולם את ה-Charger החדשה לא ניתן לרכוש עם ה-V8, שכן במקומו הושתל מנוע ה-3 ליטר 'הוריקן' שישה צילינדרים טורבו בנזין, המוצע בשתי גרסאות של 420 או 550 כ"ס. לגרסת הבעירה הפנימית יש גם הנעה לכל הגלגלים, המשולבת עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.
ולטובת מי שבכל זאת רוצה את הגרסה החשמלית, וחושש מחוויה נטולת ריגושים או חושים, הדגם החדש כולל מערכת סאונד בשם Fratzonic Chambered Exhaust, המשתמשת במגבר הממוקם בחלק האחורי של המכונית כדי להפיק "רעש פליטה" של עד 126 דציבלים. עדיף מכלום, לא כך?
בפנים, תא הנוסעים כולל לוח מחוונים הנשלט על ידי מסך המגע המרכזי בגודל 12.3" המוטה לכוון הנהג, בשילוב עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 או 16". יש גם הגה בעל שלושה חישורים עם מנופים לתפעול ידני, המשמשים כמווסתים של עוצמת הבלימה הרגנרטיבית במקרה של הגרסה החשמלית.
המחירים הרשמיים של הצ'ארג'ר בארה"ב נעים בין 60 ל-75 אלף דולר - בכפוף לגרסה, אבזור והתאמות שונות.
טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל סמלת.