רענון קצר
פיג'ו 5008 השלישי הוצג לפני פחות משנה על בסיס פלטפורמת STLA מדיום החדשה של סטלנטיס. המופע החיצוני שומר על הקווים המוכרים של הדור היוצא ומעדכן אותם עם אלמנטים עיצוביים שהוצגו עם פיג'ו 3008 החדש. היצע יחידות ההנעה כולל מגוון מערכות הנעה היברידיות-מתונות או נטענות (136-195 כ"ס) וכמה יחידות הנעה חשמליות (210-325 כ"ס). לפי פיג'ו, הדור הנוכחי גדול מקודמו ומאפשר מרחב משופר לנוסעים לצד תא מטען גדול יותר – 259 ל' כשכל המושבים בשימוש, תוספת של 49 ל' ביחס לדור היוצא.כאמור, בדורו השני הוצע הדגם רק בסידור של שבעה מקומות – זאת בניגוד לדור הראשון אשר הוצע גם בגרסת חמישה מושבים. כעת חוזרת להיצע גרסה שכזו, וזו שומרת המידות המוכרות אך מציעה תא מטען מרווח משמעותית.
גרסה זו תציע תא מטען בעל נפח הטענה עצום של 994 ל', תוספת נאה מכ-780 ל' של גרסת שבע המושבים. עם מדף הרצפה הכפולה במקום, לטובת יצירת משטח הטענה שטוח, התוספת עומדת על 78 ל'. לפי פיג'ו, הנפח ומבנה תא המטען מאפשרים לאכלס 2 מזוודות גדולות, מזוודה בינונית ועוד לא פחות מ-8 מזוודות קטנות.
עם קיפול שורת המושבים השניה נפח תא המטען צומח עד ל-2,310 ל' – ולמרות הכפלת הנפח בפיג'ו מדווחים כי ניתן להוסיף עוד 4 מזוודות קטנות בלבד. חשבון צרפתי, כנראה.
לצד ההכרזה על הגרסה מופחתת המושבים, בפיג'ו הודיעו כי גרסאות ההנעה הכפולה של 3008 ו-5008 יגיעו בשבועות הקרובים ללקוחות ראשונים. גרסאות אלה – שני מנועים, 325 כ"ס, 500-525 ק"מ בהתאמה – הוכרזו עם הצגת הדגמים אך ייצורן בפועל החל רק לאחרונה.
מהיבואנית לישראל דוד לובינסקי נמסר ל'אוטו' כי לא ברור בשלב זה אם דגם ה-5 מושבים יגיע לארץ. את הגרסה הרגילה, ה-7-מושבים, נראה בקרוב בישראל.