פרנסואה, שהוא גם ראש תחום השיווק בחברת האם סטלנטיס, צופה שמחירי הסוללות יירדו ב-2027, כאשר חלק מיחידות אחסון האנרגיה יוזלו ב-5,000 אירו. "בשלב מסוים יהיו לנו ביד מחירים הרבה יותר משתלמים עבור סוללות. בשנת 2027 הן צפויות לרדת בצורה דרמטית. זה לא נכון רק עבורנו, זו טכנולוגיה מתפתחת והיא תעזור להרבה גורמים".
עוד הוא מוסיף כי "חבל שהתמריצים הממשלתיים היו צריכים להיות גשר לנקודה הזו. עכשיו יש לנו נסיגה - אין תמריצים ממשלתיים ועדיין מתבקשים למכור הרבה רכבים חשמליים בגלל יעדי ה-CO2", מציין. לדבריו, הביקוש למכוניות חשמליות קרס בחלק ממדינות אירופה בגלל הפסקת הסבסוד. עם זאת, החל משנת 2025, יצרני הרכב יצטרכו לעמוד בדרישות חדשות של האיחוד האירופי המחייבות אותם למכור באופן משמעותי יותר רכבים חשמליים ולהתיישר עם יעדי זיהום האוויר - אחרת הם צפויים לקנסות כבדים.
פרנסואה סבור שעלות הסוללה לא תיפול בעקומה חדה, אלא בשלבים מדורגים, אולם מקווה שלא תהיינה האטות: "אנחנו רוצים שהצעדים יהיו גדולים ככל האפשר" כך אמר. בתנאים הנוכחיים, פיאט כבר ממצבת את עצמה כמובילה בהקשר זה: האיטלקים החלו להציע לאחרונה את הגרנדה פנדה החדשה כמכונית היברידית וחשמלית, האחרונה תומחרה באיטליה החל ב-24,990 יורו.
במקביל לכך, המותג חשף כי פיאט עובדת על יורש לדגם הפנדה המשווק, הפועל כיום על מנוע בעירה. ה"בייבי פנדה" החדשה והזולה יותר תלך בעקבות הגראנדה פנדה בעיצוב, תמה, ותצויד בהנעת בנזין וחשמלית. הרכב יתבסס על פלטפורמת פיאט 500, שבמקור נועדה להימכר רק כרכב חשמלי טהור, אך כעת עוברת עדכון להנעה היברידית.
לפני הפנדה הקטנה, צפוי דגם גדול עוד יותר מהגרנדה פנדה, גם כן עם הנעה חשמלית והיברידית. הפרטים אודותיו, לא ידועים.