בעוד מיצובישי נקלעה למשבר בין ניסאן והונדה, אין לה אלא להמשיך עם התוכנית האסטרגית ולקוות שהכול יפול במקומו. בזמן זה, היא ממשיכה לקדם שורה של מיזמים כולל שניים שבמסגרתם תציג מספר רכבי פנאי חדשים, אחד מהם יהיה בעל שם שכולנו מכירים היטב - מיצובישי גרנדיס. 

הגרנדיס הוצג ב-2003 כמוביל נוסעים קומפקטי עם מקום עד שבעה נוסעים, התבסס על רצפת אאוטלנדר והשתמש במנועי בנזין ודיזל (משותף לפולקסווגן) ותיבת הילוכים אוטומטית. הוא זכה להצלחה לא מבוטלת בישראל והפך לאחד הכלים המבוקשים בקרב משפחות מרובות ילדים כחדש ובעיקר כמשומש, עד סיום כהונתו ב-2011. 

הגרנדיס החדש נוטש לחלוטין את מקורותיו כ-MPV ומאמץ גנטיקה של רכב פנאי סגמנט C, למעשה גרסה מוארכת של רנו קפצ'ור על פלטפורמה של ניסאן ג'וק החדש (בין היתר). נוכח הקרבה ביניהם, סביר שמדובר ברכב בעל בסיס גלגלים באורך של כ-2.64 מ' ואורך של 4.4 מ' ורוחב של כ-1.80 מ'.   

מבחינה עיצובית הוא מתכתב עם הדור החדש של מיצובישי ASX, מייצג בחזיתו את נוסח ה"מגן הדינמי" אליו התוודענו באאוטלנדר ודגמים נוספים, ויהיה בעל אותם מאפיינים קלאסיים של רכבי פנאי עירוניים, היינו מעט מיגונים וקישוטים, צבעים מעניינים יותר מבעבר ומרווח גחון סמלי. 

צילום: יצרן

את הרכב המנועים שלו מיצובישי תבחר מתוך ההיצע של רנו סימביוז. המשמעות היא מנוע היברידי בטכנולוגיית E-tech בנפח 1.6 ל' ובהספק מרבי של 143 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים מסוג 'מולטימודל' עם 4-מהירויות למנוע הבעירה ועוד שני הילוכים למנוע החשמלי. צריכת הדלק, צריכה להסתכם באזור ה-15 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת (באקלים ריאלי).  

מיצובישי תחשוף את הדגם בצורה רשמית במהלך חודש יולי הקרוב, אז גם נקבל מידע מדויק יותר לגבי הפצתו. בשלב זה, היבואנית בישראל כלמוביל מוסרת ל'אוטו': הדגם אינו רלוונטי אלינו.