רכב הפנאי שטח מיצובישי אאוטלנדר, שיצא לשוק לראשונה בשנת 2021, זכ לאחרונה למתיחת פנים. רוב הפרטים כבר פורסמו, כולל המידע על דגם היברידי-נטען. לצד עדכון זה, מיצובישי אמורה להרחיב את משפחת האאוטלנדר על ידי הצגת שלוש גרסאות חדשות בהמשך השנה כדי לחזק את מעמדו: דגם היברידי מתון, מהדורת Trail ו-Rugged Edition.

האאוטלנדר ההיברידי המתון, המיועד להשקה מוקדמת בשנה הבאה ישולב ברמת המחיר המרכזית שלו, כאופציה מחושמלת ידידותית לתקציב מתחת לאאוטלנדר PHEV. הוא מצטרף לדגמים הקיימים להם מנועי בנזין ומבטיח שיפור בצריכת הדלק בשיעור של של כ-10%, לפי קנטארו הונדה, מהנדס הרכב הראשי של מיצובישי, תוספת זו צפויה גם לסייע בהפחתת החתימה הסביבתית הכוללת של מיצובישי על פי תקנות ה-CO2 החדשות. 

צילום: יצרן

בנוסף, מיצובישי גם מוציאה שתי גרסאות המותאמות למחפשי הרפתקאות. מהדורת ה-Trail, שאמורה להגיע ברבעון השלישי של השנה, תכלול חיפוי פלסטיק שחור, תגים וגרפיקה ייחודיים, ומיטת גג אופציונלית. בעוד שהתמונות הרשמיות טרם הוצגו, מיצובישי, בעיקר במטה האמריקני, חוזים עלייה של 10% במכירות המקומיות הודות לדגם זה, לפי הדרישות של הקהל המסור שלהם. 

לאלו שחושקים באופציה קצת יותר מחוספסת, אולי עמידה,  המהדורה הקשוחה ביותר של אאוטלנדר שנקראת כאמור Rugged מתוכננת לתחילת 2027. למרות שהפרטים כלל אינם זמינים, היא צפויה להתהדר בצמיגים גדולים יותר ובמתלים שונים, ולמצב אותו כיריב ישיר לסובארו אאוטבק בשוק האמריקני.  

צילום: יצרן

למרות שמיצובישי נקלעה ללב הסקנדלים של רנו-ניסאן, טרפוד המיזוג עם הונדה, אין לה אלא לדהור קדימה ולטפח את הרכב החשוב ביותר שלה; האאוטלנדר ממשיך להוות אבן יסוד עבור מיצובישי, במיוחד בארה"ב; המכירות של דגמיו הסטנדרטיים וה-PHEV מהווים כמעט מחצית מהנפח הכולל של מיצובישי, ועל כן חשיבותו אינה מוטלת בספק. מיצובישי גם חתכה לאחרונה את המיראז' מציי ארה"ב לשנת הדגם 2025 וזה מעלה עוד יותר את החשיבות של אאוטלנדר כדגם מוביל, וככל הנראה גם מאפשר להם לפתח עבורו חבילות אטרקטיביות בהתאם לשווקים המרכזיים שלו.