יבואנית רכבי אופל בישראל, דוד לובינסקי, מתגברת את ההיצע של הסופרמיני קורסה וחוזרת להציע אותה בגרסה חזקה פחות וברמת האבזור 'אדישן' הזולה יותר. 

הדור השישי-נוכחי של אופל קורסה הוצג ב-2019, היה ראשון עם רצפה ומכלולים של PSA, – אז פיג'ו-סיטרואן שרכשה את המותג ב-2017; כיום (ומ-2021) חלק מסטלנטיס (איחוד PSA ו-FCA). 

הדגם עבר מתיחת פנים באמצע 2023, ובמסגרתה חודשו מרכיבי העיצוב מלפנים ומאחור: סבכה, יחידות תאורה, פגושים, גם הכיתוב. שינויים נעשו גם בסביבת הנהג, כעת ב'אדישן' צג "10, ממשקי תפעול חדשים וצימוד סלולרי אלחוטי, גם ריפוד מושבים משופר. 

צילום: יצרן

בגרסה זו מנוע הטורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים, וכאן הוא מייצר 100 כ"ס ב-5500 סל"ד ו-20.9 קג"מ ב-1750 סל"ד, לתיבה האוטומטית 8 הילוכים, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 10.8 שניות והמהירות המרבית 192 קמ"ש. להשוואה, בגרסה עם התפוקה הגבוהה יותר אותו מנוע, 130 כ"ס, 23.4 קג"מ, 8.7 שניות, 208 קמ"ש.

במפרט הבטיחות של רמת האבזור 'אדישן' כעת גם ניטור שטחים מתים, בנוסף לבלימה אוטונומית ולתיקון סטייה. 

ב'אדישן' חישוקי "16, ובהשוואה ל-'GS' שיש לה חישוקי "17 הוא חסר גג זכוכית, מפתח חכם, בקרת אקלים, פריטי העיצוב הספורטיביים בחוץ ובפנים. 

מחיר אופל קורסה 'אדישן' הוא 125,000 שקלים, בשעה שמחירה ב-'GS' עומד על 135,000 שקלים. לרכב אחריות של 4 שנים/120,000 ק"מ.