האתר היפני של ניסאן דיווח רשמית על החדשות, וציין: "קיבלנו מספר עצום של הזמנות עבור ה-GT-R וכעת סיימנו לקלוט מסמכי לקוחות עבור כמות הייצור המתוכננת. ברצוננו להביע את תודתנו מכל הלב לכל הלקוחות שלנו שתמכו ב-GT-R מאז הופעת הבכורה שלה ב-2007."
עבור חובבי רכב רבים מדובר בבשורה די מצערת, שכן ה-R35 GT-R לא הייתה רק מכונית; זו הייתה מכונה שהעלתה את רף הביצועים, הטכנולוגיה והחדשנות. בתחילת שיווקה, יצאה לדרך עם מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.8 ליטר טווין טורבו 'VR38' שהפיק 474 כוחות סוס. במהלך השנים, נתון זה גדל להרבה יותר מ-600 כוחות סוס בדגמי Nismo המושחזים, ויחד עם מערכת הנעה כפולה גם שיפרה בהדרגה את כל מערך היציבות והשליטה, גם לטובת פחות מנוסים.
במונחים של מהירות גולמית וזמני הקפה, ה-R35 תמיד ייצגה את צמרת רכבי הקצה. אחד ההישגים המרשימים ביותר שלה נרשם בנורדשלייפה (המקטע הצפוני של הנורבורגרינג) שם הקדימה בכ-6 שניות את פרארי אנזו בשנת 2013. הישג זה חיזק את המוניטין של ה-R35 כאחת ממכוניות הביצועים הטובות בעולם ורכש לניסאן מוניטין כמי שיכולה להתמודד בצורה לגיטימית עם הטובים שבחבורה הזו.
ה-R35 זכתה להצלחה גם בצורה מאורגנת, על מסלול המירוצים. ה-GT-R השתתפה בלא מעט אליפויות וניצחה בכמה מסדרות הספורט המוטורי היוקרתיות ביותר, כולל קטגוריות סופר GT1, GT ו-GT3. סדרת ה-Super GT, במיוחד, הפכה למגרש ה"ביתי" של ה-R35, בעוד שגרסת ה-GT3 הייתה מעין "מעבדה" על גלגלים וסייעה לניסאן להפיק גרסת כביש מהוקצעת יותר.
נוסף על כך, ה-R35 הפכה לאייקון מחוזר בעולם הקולנוע והופיעה, כידוע בזיכיון הבלתי נדלה של 'מהיר ועצבני'. אבל בעוד הפרישה שלה מסמנת את קיצה של הגרסה הנוכחית, נותרה שאלה אחת פתוחה: מה טומן ההמשך עבור חטיבת הביצועים של ניסאן לאור המצב הנוכחי בחברה? האם תקום פרשנות בסגנון ה-Hyper Force Concept, או האם ניסאן תנקוט בגישה שמרנית, תוך התמקדות בחיבור מורשת המירוצים של המותג עם טכנולוגיית כביש מתקדמת?
העתיד אינו ברור, אבל מה ששלה, שלה: ה-R35 GT-R תיזכר כמכונית משפיעה, אולי מי שהצליחה לשנות את חוקי המשחק במעט, לדחוף את היריבים שלה עד הסוף ולעקם קצת את חוקי הפיסיקה.