למרות העיצוב, מקדם הגרר מכובד לרכב שכזה, 0.29. לפי יונדאי, סנטה פה החדש תוכנן מחלקו האחורי לקדמי לניצול מרבי של המרחב הפנימי, וגם זו סיבה לכך שבורר ההילוכים עלה אל מאחורי ההגה, וכמו בדגמים חדשים אחרים של יונדאי. עוד אומרים כי בידוד הרעשים שופר משמעותית, בין היתר על ידי שימוש בזכוכית כפולה.
מרכיבים מוכרים
הבסיס, הרצפה N3, כשהיה, השאר לא. אורך בסיס הגלגלים גדל ב-5 ס"מ ל-281.5 ס"מ, אורך המרכב ב-4.5 ס"מ ל-483 ס"מ, והגובה ב-6 ס"מ, ל-177 ס"מ; ממד הרוחב ללא שינוי, 190 ס"מ. משקל הרכב נע בין 1975 ל-2040 ק"ג, וכושר הנשיאה על הגג (גגון) מוגבל ל-100 קילוגרמים.סנטה פה שווק עד כה בעיקר עם מנוע דיזל (2.2 ליטר, 202 כ"ס) ובהיקף קטן עם חטיבת כוח היברידית. הדגם החדש מוצע רק בגרסה כזאת לאחר שעברה שינויים ומצויה כיום בסטאריה.
מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר מייצר 160 כ"ס ו-27 קג"מ, חובר אליו מנוע חשמלי המייצר 65 כ"ס לתפוקה משולבת של 215 כ"ס ו-37.4 קג"מ. התיבה היא אוטומטית עם שישה הילוכים וההנעה קדמית או כפולה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 9.8 שניות, והמהירות המרבית 180 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 14.3 ק"מ/ל' בהנעה קדמית, 13.5 ק"מ/ל' בכפולה.
אבזור עשיר
במפרט הבטיחות בכל הגרסאות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, 9 כריות אוויר ועוד.יונדאי סנטה פה בגרסת ההנעה הקדמית מוצע ברמת האבזור 'עלית' במחיר 370,000 שקלים, ובמפרט: תאורת לד, חישוקי "20, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם; תפעול חשמלי לדלת האחורית, לקיפול המושבים האחוריים ולמושבים הקדמיים שיש בהם אוורור; צג "12.3, ממשקי שיקוף לסלולרי, מראה המקרינה תמונת מצלמה, בקרת אקלים נפרדת גם לשורת המושבים השלישית.
סנטה פה בהנעה כפולה מוצע ברמת האבזור 'קליגרפי', לראשונה משווקת בארץ שמחירה 400,000 שקלים, ובזו בנוסף: חניה אוטומטית כולל תפעול מבחוץ, מערכת מיזוג עם חיטוי אוויר, תצוגה עילית, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, השטחת המושבים הקדמיים למצב 'מנוחה', ריפודי עור נאפה, תמה מושחרת והופעה חיצונית שונה במעט, מערכת שמע משודרגת ועוד.
לרכב אחריות של 5 שנים ו-100,000 ק"מ ולסוללה אחריות של 7 שנים ו-150,000 ק"מ.