חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, מכריזה על תחילת השיווק של 208 בגרסה היברידית-מתונה. הדור השני של 208 הוצג בז'נבה 2019, מתיחת פנים הוכרזה ב-2023, והמהדורה המחודשת משווקת כאן מאוגוסט 2024. 

מכלולים, נתונים

הגרסה החדשה משלבת את מנוע הטורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים החדש (שרשרת תזמון) המייצר כעת 136 כ"ס ו-23.4 קג"מ, עם מנוע חשמלי המנפק 22 כ"ס ו-5.2 קג"מ; ההספק הכולל 145 כ"ס, ואין נתון משולב של המומנט. במערך ההיברידי המתון סוללה של 0.89 קוט"ש הפועלת במתח של 48 וולט. התיבה היא דו-מצמדית עם 6 הילוכים, משך ההאצה מ-0 ל-100 הוא 8.1 שניות והמהירות המרבית 205 קמ"ש. צריכת הדלק בגרסה זו 22.2 ק"מ/ל' והציון הירוק 4. 

להשוואה, בגרסה הרגילה, 130 כ"ס, תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, 8.7 שניות ל-100, עד 208 קמ"ש, הצריכה 18.2 ק"מ/ל' והציון הירוק 8-10. 

צילום: פיג'ו
 

מערכות, מחירים

במפרט הבטיחות, כמקודם, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. 

ברמת האבזור 'אלור', שמחירה 135,000 שקלים: תאורת לד, חישוקי "16, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, צג "10, בקרת אקלים עם צימוד סלולרי, מחוונים מוקרנים, ריפוד משולב עור.

ברמת האבזור 'GT', המוצעת ב-145,000 שקלים, בנוסף: חישוקי "17, גג בצבע שחור (אפשרות לגג זכוכית), תצוגה תלת-ממדית במחוונים, טעינה אלחוטית, מושבי ספורט, ריפוד דמוי עור, תאורת אווירה פריטי עיצוב ספורטיבי בחוץ ובפנים.