"זו מכונית שמרגישים אותה בגוף. כל תגובה, כל סיבוב – היא מדברת לנהג," אמר טויודה במהלך האירוע, והוסיף: "רצינו ליצור לא רק מכונית מהירה, אלא כזו שנותנת חוויית נהיגה אמיתית – כמו בימים בהם האוטו לא היה רק כלי תחבורה, אלא בן לוויה."
ה-GR קורולה מצוידת במנוע טורבו בנפח 1.6 ליטר, שלושה צילינדרים, המפיק 304 כ"ס ומומנט של 41 קג"מ. בנוסף, הדגם מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בת 8 מהירויות, המותאמת במיוחד לביצועים ועומסים גדולים. מערכת ההנעה הכפולה מאפשרת חלוקת מומנט משתנה בין הצירים, עם אפשרויות של 70/30 לציר האחורי ו-50/50 לחלוקה שווה. השיפורים במתלים ובמערכות הבלימה תורמים ליציבות ולביצועים משופרים, כך טויוטה.
זאת ועוד, הדגם כולל שינויים בעיצוב החיצוני, כגון פגוש קדמי עם גריל מוגדל לשיפור זרימת האוויר למנוע ופתחי אוורור צדדיים לקירור הבלמים. בפנים, ה-GR קורולה מציעהתצוגה עלית עם נתונים נוספים, ומושבים מרופדים בבד קטיפה עם תפירות אדומות.
זמינות בשוק
למרות ההתלהבות הרבה, טויוטה הודיעה כי ה-GR קורולה לא צפויה להימכר באירופה, בשל מגבלות תקינה ודרישות פליטת מזהמים. בשלב זה, הרכב יוצע בשווקים נבחרים בלבד – בראשם יפן, ארה"ב ואוסטרליה.בטויוטה מדגישים את מחויבותו של אקיו טויודה לפיתוח רכבים המספקים חוויית נהיגה, ואת השיפורים הטכניים והעיצוביים שבוצעו ב-GR קורולה כדי לעמוד בציפיות הגבוהות של הנהגים, כפי שעשו עם היאריס GR, שזכתה לאינספור שבחים והכרה על ידי הנהגים הטובים בעולם.