סמארט #5 בראבוס זוכה לטיפול המקובל בגרסאות שכאלה. חיצונית בסמארט העניקו לו מופע אגרסיבי וספורטיבי יותר להדגשת אופיה של גרסת הבראבוס. זה אומר, בין היתר, פגושים חדשים ואגרסיביים יותר מלפנים ומאחור, חישוקי 21 אינץ' בעיצוב ייחודי, חצאית צד שונות, עיטורים אדומים סביב המרכב, תגי 'בראבוס' בולטים ועוד.
בסביבת הנהג נעשו שינויים ברוח דומה: יש גלגל הגה מעודכן עם תפירה אדומה מצופה אלקנטרה הכולל גם סמל בראבוס מואר. בנוסף, ישנם מושבים ספורטיביים בעלי ריפוד משולב אלקנטרה עם פונקציית חימום ואוורור, גימור אלומיניום לדוושות, תפירה אדומה לרוחבו של התא, תוספת של תגי 'בראבוס' ליצירת הרושם הנכון, מערכת שמע מבית 'סנהייזר' עם 20 רמקולים ועוד.
החלק המעניין נמצא כמובן מתחת לפח, אך בסמארט לא מפרטים עליו יותר מדי. גרסת בראבוס מצוידת בשני מנועים חשמליים ליצירת הנעה כפולה. הצמד מעמיד לרשות הנהג לא פחות מ-646 כ"ס (כ-580 כ"ס לגרסת ההנעה הכפולה הרגילה), נתון מפלצתי לרכב שכזה. למרות נתון ההספק המרשים נתון התאוצה ל-100 קמ"ש עומד על 3.8 שניות בלבד – בהחלט נתון שאי אפשר להתעלם ממנו, אולם הוא אינו יוצא דופן ביחס להספק המרשים (אולי להיפך).
מי שכן מרשימה אותנו היא יכולת הטעינה המהירה של #5 בראבוס החדש – עד 400 ק"ו – אשר מתאפשרת בזכות שימוש בפלטפורמה בעלת ארכיטקטורת 800V מתקדמת. הספק טעינה שכזה מאפשר לסוללת ה-100 קוט"ש של #5 בראבוס להגיע מ-10% עד ל-80% טעינה בכ-18 דקות בלבד. טווח הנסיעה המירבי עומד על 550 ק"מ בין טעינות.
יבואנית מותג סמארט, חברת כלמוביל תחל לשווק את הדגם בישראל במהלך חודש אוגוסט הקרוב.