והנה, לקראת ההשקה האירופאית פגשנו באופן מקרי לחלוטין ברחובות מילנו אבטיפוס לגרסה האירופאית שחלקו הקדמי מוסווה. הרחובות של בירת האופנה האירופאית, בייחוד ברובע של חנויות היוקרה הנוצצות, אינן בדיוק המקום להסתיר רכב שחלקו הקדמי הזמני 'מולבש' על הרכב, בולט כי נמצא בשלבי בחינה – בוודאי כאשר שהוא חונה באופן כזה, וממש לא ברור לנו למה.
ההנחה היא שלינק & קו יציג את הגרסה האירופאית של 08, ולפי החלק האחורי החשוף לא נעשו שינויים משמעותיים בעיצוב הרכב, אם-כי ייתכן והחזית שונה. הבסיס הוא רצפת CMA של וולוו, אותה הוא חולק גם עם 01, גם עם XC40, כעת בגרסת איוו העדכנית. בסיס הגלגלים של 08 הוא 284.8 ס"מ, אורכו 482 ס"מ, רוחבו 192 ס"מ וגובה 169 ס"מ.
על ההנעה מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 4 צילינדרים המייצר 163 כ"ס ו-26 קג"מ וחובר אליו מנוע חשמלי המנפק 218 כ"ס ו-35.7 קג"מ, לתפוקה של 381 כ"ס ו-62.7 קג"מ. לתיבה האוטומטית שלושה הילוכים וההנעה קדמית. בסין גרסה עם מנוע חשמלי נוסף מאחור המייצר 208 כ"ס והתפוקה 593 כ"ס ו-92.3 קג"מ.
דגם זה מוצע בסין עם סוללה של 21.2 קוט"ש לטווח חשמלי בלבד של 102 ק"מ וסוללה של 39.8 קוט"ש לטווח של 205 ק"מ, טווח יוצא-דופן לרכב היברידי-נטען. נתונים סופיים בגרסה האירופאית יפורסמו בקרוב.