היקף התאורים אודות הרכב הזה לא חף מהסברים אמנותיים, כנהוג ברכבי ראווה חדשים. לדבריהם, הדגם נוצר בהשראת פילוסופיית Art in Motion של המותג; "עיצוב ה-C3 שואב השראה ממכת ברק – תופעת טבע עוצמתית ומדויקת – ומתרגם אותה לשפה צורנית הכוללת קווים חדים, אסימטריים ודינמיים". לדברי החברה, מדובר ב"מיזוג בין טכנולוגיה חכמה לאלמנטים מכניים תעשייתיים", עם חזות המזכירה רובוטים, תאורה דינמית ו"תחושת אנרגיה מתפרצת", לא פחות.
ה-C3 קטן במעט מהדגם הקודם, OMODA C5, ומיועד להיות אופציה נגישה יותר בשוק רכבי הפנאי. העיצוב כולל תאורה אחורית בצורת Z, גימור דו-גווני בגווני כחול ושחור, וקווים המזכירים רובוטים ועולמות סייבר-מכניים. הדגם הוצג כחלק מחגיגות שנתיים למותג OMODA&JAECOO, ובמעמד זה, מציינים מסירה של למעלה מ-500,000 רכבים ב-42 שווקים ברחבי העולם.
ההשקה של ה-C3 מסמלת את המשך ההתרחבות של OMODA לשווקים בינלאומיים, עם דגש על דרום-מזרח אסיה, רוסיה, ואירופה. הדגם צפוי להיות מושק רשמית באירוע נוסף בווהו, סין, ב-26 באפריל 2025.
ביבואנית לישראל כלמוביל ישווקו את הרכב בארץ ברבעון הראשון של השנה הבאה.