ליפמוטור, המשווקת בארץ את C10 וכן הרכב העירוני T03, חתמה לאחרונה על הסכם עם יצרנית הרכב הסינית הממשלתית פָאוּ (FAW), לספק את הפלטפורמה החשמלית שלה לדגם חדש של המותג הונגצ'י, שיופנה לשווקים בינלאומיים. דגם החדש, שיתבסס על פלטפורמת B10 של ליפמוטור, צפוי להיכנס לייצור המוני במחצית השנייה של 2026.
פלטפורמת B10 של ליפמוטור, שעליה מבוסס גם רכב הפנאי החשמלי של החברה, כוללת טכנולוגיות מתקדמות כמו יכולות נהיגה חכמה וחיישני לידאר (LiDAR), ומציעה טווח נסיעה של עד 600 קילומטרים. הרכב נמכר בסין במחיר התחלתי של כ-15,000 דולר, ונמכר בכמות של 8,000 יחידות בתוך 13 ימים בלבד מרגע ההשקה.
שיתוף פעולה אפשרי בין פרארי לליפמוטור עשוי להוות צעד אסטרטגי עבור יצרנית הרכב האיטלקית, הנמצאת בתהליך פיתוח הרכב החשמלי הראשון שלה, "אלטריקה", שצפוי להיחשף באוקטובר הקרוב. המעבר לרכב חשמלי מהווה אתגר עבור פרארי, המעוניינת לשמור על ייחודיות המותג והביצועים המוכרים שלה גם בעידן החשמלי.
נכון לעכשיו, אין אישור רשמי לשיתוף פעולה בין פרארי לליפמוטור, אך השיחות בין החברות עשויות להעיד על מגמה חדשה בעולם הרכב, שבה יצרניות רכב יוקרה מערביות פונות לשותפויות עם חברות טכנולוגיה סיניות כדי להאיץ את המעבר לרכב חשמלי.